woensdag 11 februari 2015

Roodborstje

Hoi Lady’s, wat heb ik met veel plezier jullie achtergelaten berichtjes gelezen, ik heb weer met een glimlach op mijn gezicht zitten te genieten !!!

Deze keer een gezellige shabby chickaart met een vogeltje. Basis crème. DP komt uit een grote doos in de uitverkoop, vraag me niet van welk merk want dat stond er niet op, maar ik vond het heel erg mooi bij het plaatje en de (rest)strook staan. Zo ook het rechthoekje links boven, het is een listje waar ik ook een reststukje DP op heb geplakt. Rechts boven een doily. Daarover de strook met een lief smal kantje aan weerszijden. Het plaatje van Studio Light. Net als de 2 roze versierinkjes op de strook. 2 MD hartjes gestanst, ook van restjes. Groene Joy takjes en daarop allemaal geponste bloemetjes met een druppel van een witte parelpen. Een wit organza strikje met zilver hartjes, hiervan heb ik er ook 2 onder op de kaart geplakt. 
Het plaatje van de roos komt uit een Action bloc, net als het brons metalen deco ornament. Nog wat plakparels voor de finishing touch. Alle kantjes geruwd en met oker geïnkt.

Wat vinden jullie knutselaars van mijn kaartje !!






Met deze kaart doe ik mee bij 
Cards and scrap #229 (Een of meer vogels op kaart)

Dan heb ik nog even een mededeling. Morgen word ik geopereerd aan blaas en darmen. Als alles goed gaat hoef ik niet zo lang te blijven, en mag ik thuis gaan herstellen. Maar ik zal toch wat minder vaak op het blog zijn, zeker de eerste week. Wel word er nog van alles geplaatst wat ik al klaar heb staan. Ik heb wel mijn tablet mee, dus ik kan jullie reacties wel lezen, en zeker ga ik ook jullie creaties bekijken als ik me goed genoeg voel.

22 opmerkingen:

  1. Prachtig is het plaatje van het roodborstje Wilma....je hebt het mooi op je kaart verwerkt. Het resultaat is prachtig.
    Ik las net het onderste berichtje....ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel opknapt na de operatie.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi zacht kaartje. Heel leuk gedaan! Ik hoop dat je snel hersteld van je operatie en dat je snel weer kaartjes kan maken, want dat is toch de beste afleiding. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Wilma.
    Heel veel sterkte toegewenst morgen, hopelijk met een voorspoedig herstel.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is super leuk Wilma! Heel veel sterkte en succes morgen! Ik hoop dat je snel zal herstellen en je weer fit zal voelen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een plaatje, Wilma!
    Operaties zijn nooit leuk. Ik wens je dan ook heel veel sterkte en een snel herstel.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje Wilma
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend mooi kaartje Wilma, sterkte met de operatie en wens je een goed herstel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Heel lief weer in deze tintjes .
    Leuk dat je mee doet bij het Card&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma! Mooie zomertinten zie ik erin terug en dat is natuurlijk lekker op zo'n trieste dag als vandaag.....laat het mooie weer maar komen! Sterkte voor je operatie en ik hoop voor je dat het voorspoedig mag herstellen! We zullen het vast wel lezen!

    Lieve groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie, wat een prachtig, lief kaartje, Wilma.
    Sterkt met de operatie en een spoedig herstel.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart.
    Een lief plaatje, mooie samenstelling en prachtige bloementoef.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma. Wat een schitterend keet . Dit is een prachtig plaatje. Heel leuk afgewerkt. mooie kleuren. Je kaart hieronder is ook erg mooi. en hopelijk zijn die mensen nog lang samen! IK wil jouw heel veel sterkte wensen. Hopelijk ben je er weer snel bij. Alle goeds Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    je hebt een mooie kaart gemaakt, lekker vol, helemaal in jouw stijl,
    wens je veel sterkte voor de operatie en hoop je snel weer in blogland tegen te komen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woooow wat een super lief kaartje Wilma....volgens mij wil jij ook dat het lente wordt....daar is dit kaartje een heel goed voorbeeld van
    Ik wens je alle sterkte toe met de operatie en zeker een voorspoedig hestel....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Wilma. Leuk, vrolijk, heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een plaatje Wilma.
    Sterkte met de operatie en ik wens je een speodig herstel.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk vintage kaartje Wilma, en weer veel op te zien...gezellig met al die vogeltjes!! Ik heb je nog gemaild! even nakijken dus, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Wilma,veel sterkte met de operatie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje Wilma.
    Sterkte met je operatie. We hoeven je gelukkig niet te lang missen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje, Wil!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie romantische kaart!
    Gezellig dat je meedoet met C&S!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest