donderdag 26 februari 2015

Winter 52WTC week 9

Hallo lieve mensen, Eerst wil ik jullie heel graag bedanken voor alle beterschapwensen en reacties op mijn gepubliceerde creaties. Inmiddels gaat het wel wat beter met me, bijna geen pijn meer, kan wat langer zitten maar ik ben nog steeds erg moe. Dit komt door de operatie maar ook door een heftige blaasontsteking met bijbehorende koorts die maar niet over wil gaan. Zit al aan de 2e antibioticakuur. En ook mijn blaas werkt nog niet naar behoren. Er blijft nog veel achter in de blaas. Maar ik zal hierover maar niet verder uitwijken.

Dan wil ik Ina van harte welkom heten op mijn blog en als nieuwe collega bij Cards2create. Wellicht kunnen we elkaar nog vaak inspireren.

Deze kaart heb ik nu voor het eerst na mijn operatie gemaakt, met gestanste malletjes die al klaar lagen in mijn reservebakje. Stansen mag nog niet vanwege druk in de buik. Het enige wat ik bij deze kaart heb moeten doen was inkten knippen en plakken. Aan een rood organza lintje een charm van een engeltje gemaakt met een strikje. Het woord winter had ik niet op voorraad, maar ik heb een mannetje die ook aan een wieltje kan draaien dus…….de hulptroepen even erbij gehaald, hihi. Ik ben wel erg blij met mijn kaartje, want jongens wat mis ik het knutselen nu !!

Ga nu langzaam en met mate toch weer wat proberen te knutselen hoor, mijn handen jeuken, maar het moet rustig aan en met behulp van mijn hubbie voor het stansen. 
Wat vinden jullie van deze geïmproviseerde kaart !!

Knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Scrap cards challenge #71 (gestantste letters)

26 opmerkingen:

  1. Oh Wilma weer een hele leuke kerstkaart voor deze challenge.
    Een mooi lief plaatje en leuke samenstelling.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat maar wat jammer dat je blaasontsteking maar niet weggaat! Dat is heel vervelend :( Je eerste kaart na je operatie is weer een topper! Prachtig gedaan :)
    Heel veel strekte en beterschap!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kerstkaartje is weer een toppertje Wilma.prachtige accentjes erop....en fijn dat het stilletjes aan beter gaat met je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma. Wat een prachtgie kerstkaart. Heel erg mooi gemaakt, prachtig met alle mooie mallen. leuke afbeelding. Gelukkig dat het wat beter met je gaat. ... Nog veel beterschap want dat heb je nog wel even nodig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart. Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Handig zo'n man die je af en toe wil helpen.
    Ik vind je kaart erg mooi geworden.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geloof dat ik iets heb gemist Wilma (of ik word zo oud dat ik dingen vergeet??) maar van je operatie kijk ik echt op. Gelukkig is het al weer achter de rug en gaat het muv je blaas goed. Heel verstandig dat je niet hebt gestanst, goed opletten en voor je het weet ben je weer 100%. Je kaart is schattig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hetzelfde als Irene ik heb het gemist? maar ik ben blij dat je weer thuis bent en nu rustig aan herstellen.
    Je hebt er een lief kerstkaartje van gemaakt.
    Beterschap! En rustig aan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kerstkaartje Wilma, wat fijn dat je weer thuis bent, wens je een spoedig herstel en dat je maar weer fijn aan de knutsel kunt gaan....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat het weer wat beter gaat met je , Wilma.
    En inderdaad rustig aan.....dan komt het vanzelf weer.
    Lief van je hubbie dat hij voor je wil stansen hihihihi.
    Je kaartje is prachtig geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart Wilma en beterschap.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma,
    van harte beterschap!!!!!
    Lief van je man!
    Mooi kerstkaartje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb dat ook gemist van je operatie Wilma,maar je knapt alweer op gelukkig, want jou mooie kaarten kunnen we niet missen hoor.
    Zo ook deze kaart, weer prachtig, enne laat jou Hubbie je maar lekker helpen toch?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt wilma - supermooi!
    Nog heel veel beterschap en rustig aan door.
    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,

    Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt en zulke leuke details.

    Groetjes Bep DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje prachtig Wilma. Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter met je....sterkte.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Fijn dat je toch weer een kaartje hebt kunnen maken, nog voorzichtig aan..het is je weer prima gelukt!
    Heel veel beterschap,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wilma ik doe het maar eventjes hier..... je bent al volger hoor bij mij - bovenste rijtje helemaal rechts ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje Wilma. Ik ga zaterdag een workshop volgen bij Dora. Misschien kom ik volgende week ook wel met een stempelafdrukje.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. het is een prachtig kaartje Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat lief dat je man jouw helpt.
    En dit kaartje is heel mooi geworden zo, met vele mooie stansen.
    Blaasontsteking, pff dit is echt geen pretje, doe het voorzichtig aan en veel beterschap.

    Groetjes Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem absoluut niet geimproviseerd Wilma! Je kaart is prachtig, en doe je een beetje rustig aan!!! maar ik snap dat je handen jeuken hoor! Heel leuk dat je mee doet met de Challenge van Scr@p-Cards met deze prachtige kaart...alles past zo mooi bij elkaar! Veel Beterschap en een goed herstel!
    Liefs Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Terwijl ik las van een operatie dacht ik: hè, heb ik wat gemist of er overheen gelezen? Maar ik zag dat meerdere met mij zo denken...
    Maar een operatie en een blaasontsteking zijn beide niet fijn. Hopelijk knap je snel op en kun je de kaartjes weer alleen maken. Toch wel fijn als je man je zo helpt. Mijn man zou het ook doen. Hij denkt vaak ook met me mee.
    Je winterkaartje is weer leuk!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk winters kaartje heb je gemaakt Wilma.
    Ik wens je veel beterschap en dat je maar snel mag opknappen

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh wilma is zie nu pas dat je in de lappenmand zit/zat... Wat vervelend zeg, ik wens je heel veel beterschap toe hoor!
    Deze kaart is een toppertje.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest