vrijdag 20 maart 2015

Blauwe Korenbloemen

Hoi hoi blogdinnen, super veel dank voor jullie leuke spontane reacties op mijn vorige post.

Een voorjaars/ zomerkaartje/ Basis wit linnen, DP van JBS en van een A5 blok Het plaatje is van NS. Rond frame bloemen en bladeren van Joy. De ronde rand op het plaatje is een multi -die van NS. Label is een Spellbinder. De roos  is van Ponduro. Ik heb de korenbloemen gestanst uit licht lavendel papier en geïnkt met koningsblauw om een zo natuurlijk mogelijke kleur van korenbloemen te krijgen. Het label geïnkt met blauw grijs. Langs de schuine stroken 2 roze kantjes. Blauwe plakparels voor de finishing touch. Wat vinden jullie van mijn kaartje dames ?.

Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
Everybody art #316 (Sketch)

26 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje....plaatje is leuk en de bloemetjes super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schatje, Wilma. Vooral die korenbloemetjes, wat een dotjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Wilma. Mooi!

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    ik moest meteen denken aan een liedje over de blauwe korenbloemen, ze zien er echt supermooi uit,
    hele leuke kaart, mooi plaatje,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,

    Zoals Ans hierboven al schreef, dat had ik ook.
    Blauwe korenbloemen...........al een heel oud liedje maar wel mooi.
    Net als jouw kaart.......

    Groetjes,Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, bloemetjes zijn ook erg mooi van kleur.
    Het is een prachtig geheel.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor al die zelfgemaakte bloemen op je kaart, zo is het weer een mooi geheel Wilma.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is je kaart Wilma prachtig zijn je zelfgemaakte korenbloemen een lief geheel.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met prachtige korenbloemen!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem weer prachtig hoor.....leuk om te zien en het doet verlangen naar een heeeeeele lange zomer. Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma prachtig deze kaart. Heel erg leuk gemaakt, groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bjoetie. Prachtig zijn je korenbloemen geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Wilma, prachtig zijn je bloemen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sfeervolle kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Wilma!
    Leuke bloemen heb je erop gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Wilma, mooi gedaan met die blauwe bloemen en inderdaad doet het mij denken aan dat mooie liedje over blauwe korenbloemen....

    groetjes en een fijne dag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige voorjaarskaart Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem prachtig Wilma.
    Vooral je bloementoef.
    Super!!!!!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig hoor, en dat blauw van die korenbloemen springt er prachtig uit. een echte blikvanger.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart,Wilma.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia
    sylviadepooh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, Wilma. Heel gaaf met mooie details en vrolijke kleuren kleuren
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi plaatje en mooie details, het is een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart met mooi plaatje.
    Mooie details en leuke kleuren.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    oei deze had ik eventjes bijna gemist,
    maar ik vind het een prachtkaart!
    Mooi van kleur en detail!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest