woensdag 4 maart 2015

Bomen op je kaart

Hoi hoi blogertjes. Eerst nog even een paar nieuwtjes. 
Ik heb er 2 volgers bij, Nancy en Marianne een warm welkom op mijn blog. Fijn dat jullie mij gevonden hebben en ik hoop dat we elkaar nog heel vaak zullen inspireren. Wel hoop ik dat jullie zichtbaar zijn op mijn blog, want blogger doet wel eens raar. Ik ben zelf volger op verschillende blogs die bij mijn favorieten niet meer zichtbaar zijn. Daar moet dus echt naar gekeken worden, want op deze manier mis ik toch wel een aantal mooie blogs wat ik heel jammer vind. Hebben hier nog meer blogs last van ??.

Het volgende nieuwtje is dat ik afgelopen zondag de challenge van Creapaleis heb gewonnen met mijn Chokotoff creaties, super natuurlijk.

Nu dan mijn kaart. Een kerstkaart met een plaatje van pinterest. De vorm komt van een mal van Dutch Dubadoo. Lichtgroen papier als basis. 
4 Soorten DP in rood, groen, donkergroen en crème. Alles geïnkt met lichtbruin. Gebruikte mallen zijn een doily van Boekenvoordeel, bomen bladeren rechthoekframe van Joy, takjes van Cheery Lynn, en de swirl van MB.  Langs de rand van de bomen een beetje glitter. Een 2cm breed kantje onder de malletjes. Rechts hierop een kanten strikje met een rood koordstrikje waaraan een hertjes charm is vastgemaakt. Op het rode strikje een witte hartparel. Een bloementoef op de swirl met gekochte bloempjes. Stempelletters op licht bruin papier. En nog wat rode plakparels. 
Een reactie zou ik heel erg waarderen !!.

Knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

52 weeks to christmas (Februari challenge) 
ABC challenge #mrt. (E is for Exceptionally cute)
Dutch card lovers #229 (Tekststempels)
Hobbyvisiondt #36 (Bloemen, Parels, Bedel)


34 opmerkingen:

  1. Mooi modelletje kaart met leuke details!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer Wilma, mooi plaatje ook en prachtig papier.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Wilma, leuk model en mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Wilma, er is veel om te bewonderen, een toppertje. .

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een topkaart hoor. Heel mooie layout

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met alle bomen.
    Blogger deed wel meer raar. Ik kreeg van een volger te horen dat het niet leesbaar is op mijn blog maar zelf zie ik niks. Ook anderen zien er niks anders aan. Raar hè?
    Zo heb ik van min. 1 blog die ik volg geen nieuwe berichten in mijn leeslijst. Ook vervelend!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma en Blogger maakt het ons allemaal wel eens moeilijk, meestal is het na een paar dagen gelukkig weer vanzelf over!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    je kaartje is prachtig geworden, heel leuk model..mooi plaatje..
    Ook ik mis blogberichten in mijn leeslijst, heel erg vervelend,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart Wilma! Zo mooi uitgewerkt!
    wat leeslijsten en zo op blogger betreft, ik ben nog 'lerende', pas sinds eind vorig jaar actief op blogger. Maar vind het echt leuk, al dat moois!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooi kaartje Wilma! Alles zit precies goed, materiaalgebruik, de kleuren, layout, ... Echt alles. Super kaartje dus! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Wilma. Leuk model en er zijn veel leuke details op te zien. Super
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma, wat een prachtige kaart! Ik weet niet waar ik het eerst naar moet kijken, zo gaaf! De vorm is mooi, maar de details zijn ook super.
    En wat je schrijft over Blogger heb ik ook wel eens. Meld ik me aan als volger en komt hij niet in de leeslijst. Soms duurt het ook even, heb ik het idee. Je moet ze wel zelf in je favorieten zetten, trouwens. Dat gaat niet automatisch.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wouw....keigaaf kaartje Wilma! dit is echt genieten!
    Sinds ik een nieuwe laptop heb, is er van mijn leeslijst weinig over!
    Ik kan ze toch echt niet allemaal terug gaan zetten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een kaart heb je gemaakt Wilma - wat een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wooooow Wilma....dat is een schitterend kerstkaartje heel mooi deze vorm...en ook prachtig opgemaakt...een lust voor het oog....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart! Leuk dat je mee doet met challenge. Groetjes Sylvia DT 52WWTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart! Ook die boompjes passen er super bij. Het plaatje is ook erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben helemaal flabbergasted... Wat een gave kaart heb je weer gemaakt!!
    Lia DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    mooi deze kerstkaart met boompjes, mooi model weer!
    Ook het plaatje is weer een plaatje!!! hhihi
    Onderstaand kaartje had ik inderdaad al eens gezien, fijn dat je toch mee mag doen!
    Nog veel beterschap!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt! Veel op te zien en mooie details :) Ik heb er geen last van dat ik blog updates mis ... althans dat hoop ik hihi
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kaart met de kerstbomen. Mooi papier en leuke
    mallen heb je gebruikt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. IK kom weer ogen te kort , Wilma! Een prachtige kaart.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat leuk Wilma, dat je gewonnen hebt!!!!

    Deze creatie is ook weer super mooi.
    Er is zoveel op te zien......je blijft kijken.
    Mooie mallen, mooi papier.....prachtig.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een schitterende kaart, Wilma.
    Er is echt veel moois op te zien en..........ik vind het echt vintage.

    Groetjes, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik raak weer niet uitgekeken, prachtig kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoewel ik niet in kerststemming ben, vind ik dit kaartje grandioos. Wat een mooie vorm en leuk plaatje. Zoveel te zien op dit kerstkaartje. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een schitterende kaart Wilma. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart Wilma
    mooie materialen heb je erop verwerkt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gave kaart weer hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart met tekst, bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is a gorgeous card! I really love that Image! Thank you for sharing at ABC Challenge! Hugs Julie DT xox

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest