maandag 2 maart 2015

Kaartje bij W.L.V.C. voor het goede doel

Hallo bloggers, nog net op de valreep kan ik dit kaartje plaatsen bij WLVC voor het goede doel. Omdat zij 500 volgers hebben loopt er een wedstrijd. Maak een kaartje voor iemand die eenzaam, ziek, het nodig heeft om welke reden dan ook. Je gelinkte kaart mag je dan opsturen naar iemand die wel een opstekertje kan gebruiken. Deze kaart heb ik niet nieuw gemaakt, het is een kaartje wat ik in december al een keer geplaatst heb voor het blog waar ik DT van ben. Omdat ik nog steeds na mijn operatie van 2 en een halve week geleden niet ten volle aan de slag kan gaan met stansen etc. mocht ik van Plony deze keer een wat oudere kaart linken. Kei lief van haar. Dat laat ik dus ook niet voorbij gaan want ik vind het een hele hartverwarmende Aktie waar ik heel graag aan mee wil doen.
Dus WLVC, super bedankt dat ik toch mee mag doen met deze kaart. Ik vind dat heel fijn van jullie.

Groetjes en xx Wilma


Kaart doet mee bij:
W.L.V.C.  (Hoera 500 volgers) 

25 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart helemaal toppie, had ook mee willen doen maar helaas, kwam er weer eens van alles tussendoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart helemaal toppie, had ook mee willen doen maar helaas, kwam er weer eens van alles tussendoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig, Wilma.
    Lief hoor dat je toch mee mag doen.
    .
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief van Plony zeg! Het is ook een geweldig mooie vintagekaart Wilma! De ontvanger hiervan zal heel blij zijn dat weet ik zeker :) Ik hoop dat je snel wat bent opgeknapt. Herstellen van een operatie is niet niks. Je kan lang niet zoveel als je zou willen. Heel veel strekte en beterschap :)
    Xxx Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Het is en blijft een mooie kaart, ik hoop voor je dat je snel weer lekker aan de kaart kunt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma prachtig deze kaart. Hopelijk gaat je herstel voorspoedig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een prachtige kaart voor uitgekozen. Lief dat je mee hebt gedaan met deze aktie.
    Heel veel sterkte en beterschap verder.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma en ook ik had me voorgenomen om er aan mee te doen maar helaas het is me niet gelukt....de griep, te weinig tijd daarna en ja, dan is het niet anders! Maar fijn dat jij het zo kon oplossen! Een hele goede aktie! Voor jou wens ik beterschap!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart Wilma en beterschap.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh....wow....deze is leuk Wilma....mooi modelletje....prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht van een kaart Wilma, supermooi!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Wilma, prachtig gemaakt, beterschap gewenst. ..groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kaart

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en goede actie, Wilma! Gauw beter worden.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is heel erg mooi Wilma. Hier ga je zeker iemand blij mee maken. Ik heb er ook een klaarliggen maar moet nog eens even goed kijken tot hoe lang dit doorgaat.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is en blijft een prachtige kaart Wilma, wordt zelf maar snel de oude.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een top kaart Wilma! Geweldig ziet het er allemaal uit!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Wilma...hele leuke actie was dat.....en ook dit kaartje zal zeker een opstekertje zijn voor iemand die het even wat moeilijker heeft....SUPER!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig kaartje heb je gemaakt voor deze mooie aktie groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart. Leuk dat je mee deed aan de aktie.
    Verder beterschap er mee.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, Wilma. Er zijn heel veel mooie details op te zien
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    hele mooie kaart !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supermooie vintage kaart Wilma! Liefs,
    Sarah, http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige vintage kaart Wilma .
    spoedig herstel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart,Wilma. Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest