donderdag 19 maart 2015

Kerstlichtje week 12

Hallo knutseldametjes graag wil ik weer een bedankje achter laten voor degene die de reacties bij me achterlieten op mijn vorige post.

Deze keer heb ik een kerstlabel gemaakt, Want bij time for magnolia hebben ze deze keer een bingo waarvan ik label, tag, doily, en Kraft heb gekozen. DP van MD. De doily kant en klaar  linkes boven en rechts onder van Joy met een ronde mal van Spellbinder daar boven op, en daar weer op de magnolia stempel gestanst met een NS mal en gekleurd met Faber Castell. Het tekstlabel is ook van NS. De hulstbladeren komen van mijn knutselvriendin, en volgens mij heeft ze die met de cricut gesneden. Hier heb ik mooie rode pareltjes op geplakt. De bloempjes zijn van een Floral pons, eerst geïnkt met blauw. Voor het hart van de bloempjes heb ik er een glitter sneeuwballetje in geplakt. Op de tekening 3 parelhartjes. Boven op het label een grote dubbele strik van rood organza en wit gestikt lint, op de strik een decoklokje. En boven aan het label een lus van een wit kantje met een witte parelkraal en een ijzeren oogje om op te hangen. De onderdelen heb ik geïnkt met lichtbruin. 
Wat vinden jullie dames, een reactie is altijd welkom hoor !!.

Freubelgroet van Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

Time for magnolia  #84 (Kerstbingo) label/ tag - doily - Kraft

36 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi kaartje zeg. Prachtige creatie.
    Fijne dat. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje kaart!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart....en het engeltje is zoooooo lief!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstlabel.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit Magnoliaatje kende ik nog niet. Wat leuk!!
    Lia DT 52 weeks....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig label heb je gemaakt
    , en de doily is ook erg mooi! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en ik vind het engeltje erg lief! Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Wilma, lief ingekleurd engeltje, mooie afwerking....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kerstlabel Wilma...en Tilda is hier wel een heel lief engeltje en ook al zooooo mooi ingekleurd....een PRACHTIG geheel!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje met dat engeltje

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterend mooi labelkaartje
    erg mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige label gemaakt, leuke digi, superstrik en mooie bloemen,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend label heb je gemaakt Wilma - supermooi gekleurd en supermooi samengesteld - een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Wilma wat een fantastische kerstlabel! Schitterend ingekleurd en de bloemen, de kerstbladeren en de ronde stans ... perfect!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig label Wilma en heel lief Magnoliaatje er op!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi wilma,
    weer zo'n prachtige kerstkaart!
    Wat ben je toch veelzijdig!
    mooi dat engeltje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kerstkaartje Wilma, wat leuk dat engeltje, ik hou er heel erg van. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart .Leuk modelletje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig plaatje heb je gebruikt, Wilma! En het strikje vind ik ook gaaf.Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat 'n leukerd Wilma! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Wilma,
    Prachtige kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstkaart. Leuke stempel en mooi ingekleurd.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi label,Wilma.Een hele mooie strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een lieverdje op een mooi uitgewerkte kaart/label.
    Ik ben niet zo goed in strikken, die van jou is prachtig met het klokje erbij!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh dat ziet er weer helemaal perfect uit. Dank voor je mail ( van Leo), ik heb binnenkort tijd om er wat mee te doen! Dan hoor je wel weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig label Wilma, mooi gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een mooi kerstkaart. Prachtig in deze kleuren, details en stempel. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is prachtig Wilma!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is weer prachtig, ik kan me er nog niet toe zetten om kerstkaarten te maken maar vind het leuk om naar te kijken. Ik zoek op waar we de hulstblaadjes mee gemaakt hebben, maar volgens mij niet met de cricut. Je hoor het nog!

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik weet het al, het is een sizzlits stansje van sizzix.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Wilma,
    Het plaatje is zo helemaal compleet, wat een prachtige label.
    Ik heb een paar creaties van jou gemist..........maar heb ze net bewonderd..........zo mooi.

    Fijn weekend, groetjes,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een liefje Wilma... en dat klokje... errrrg schattig!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende Kersttag!! Gezellig dat je meedoet bij ons bij TFMC. Bedankt en succes!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest