maandag 23 maart 2015

Little boy

Hoi hoi lieve knutselaars, als eerste bedank ik jullie voor de reacties op mijn vorige kaart, super hoor !!.

Deze kaart heb ik gemaakt met een aantal nieuwe en oudere malletjes. 
Ik heb mezelf weer eens lekker verwend en heb in de stad leuke aankoopjes gedaan op knutselgebied. Natuurlijk zaten daar ook weer een paar MD stansjes bij. Het was mooi weer en ik dacht laten we eens gaan genieten, dus ik op mijn scootmobieltje naar de stad, en daar heb ik natuurlijk mijn slag geslagen. Eenmaal thuis meteen aan de slag met mijn nieuwe mallen, nieuw DP en bloemetjes. Het leek net of ik recht uit de snoepwinkel kwam, hihi. Bij Marianne design blog word gevraagd om een kaart met een geld pocket/ zakje. En bij Marianne design Divas word gevraagd om een mannen/ jongens of babykaart. Alle gebruikte materialen zijn van MD behalve de pareltjes en de inkt.  De LR 0344 heb ik met informatie van Thea Wildeman’s blog gespiegeld, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet helemaal tevreden over ben. Daar moet nog meer mee geoefend worden, maar het kan er al wel mee door. 
Wat vinden jullie van mijn vintagekaartje.

Liefs Wilma










Met deze kaart doe ik mee bij:

Mariannedesign #125 (Kaart met zakje/pocket voor geld)
Mariannedesign divas #mrt (Voor een baby, jongen of een man)

34 opmerkingen:

  1. Oh Wilma, wat is je kaart prachtig!!!!! Schitterende mallen heb je met elkaar gecombineerd. Top-kaartje!

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wilma wat is dit weer schitterend en ik zou niet weten wat er nog te oefenen is, dit ziet er toch fantastisch uit?? Heerlijk dat je zo leuk hebt ingekocht en er direct mee aan de slag bent gegaan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met je nieuwe spulletjes Wilma....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje !!
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi samengesteld en gedaan. Ik vind het een echte beauty!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige pocketkaart gemaakt Wilma en zo mooi in vintagestijl. Leuk dat je meteen met je nieuwe spulletje aan de slag bent gegaan de krul is zo mooi en het is je prima gelukt om hem te spiegelen.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, mooi, mooi!!! Wauw Wilma je hebt je nieuwe mallen, bloemetjes, etc. echt prachtig verwerkt! Wat een prachtige, romantische, vintage pocketkaart :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hè om jezelf eens te verwennen met hobbyspulletjes. Of we niks hebben....hihi... ;-) Groot gelijk hoor!
    Wat heb je een schitterende kaart gemaakt met een lief kaartje in de pocket!
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG !!!!
    Hier wordt ik zo blij van Wilma, wat een super mooie kaart met pocket laat je ons zien.
    Heerlijk om jezelf af en toe eens te verwennen met mooie hobbyspulletjes..

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt Wilma!! Echt een topper!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk verwennerijtje waar je een prachtige crea mee gemaakt hebt! Héél mooi gemaakt!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de mooie mallen, ik had dat ook gelezen over het spiegelen, het ziet er mooi uit, maar helemaal perfect, ik weet niet of dat gaat lukken ??
    Liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat mooi
    bedankt voor de bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje weer Wilma...zo mooi al die stansjes....SCHITTEREND....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Wilma,
    heerlijk om jezelf te verwennen ! En van dit snoep word je ook niet dik, hoeveel je er ook van neemt, scheelt alweer.
    Je geldenveloppe is heel mooi! En ik vind dat het spiegelen goed gelukt is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wilma wat een beauty van een kaart, toppie gedaan hoor...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart zeg,vind het spiegelen er toch super uitzien en dan die schattige vogeltjes!! Mooi geheel.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, niks mis mee! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een pareltje Wil! Prachtige kaart.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt schitterend gedaan Wilma!! Wat zul je blij zijn met je nieuwe stansjes van MD. Ze passen helemaal in jouw straatje. Ik vind het weer een TOPkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een FANTASTISCHE kaart Wilma! Dat doe ik je niet na hoor.
    En ja: spiegelen ben ik ook aan het oefenen maar het lukt nog niet zoals het zou moeten...
    Volhouden maar!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 'k Zie dat ik ondertussen al een heel deel van je creaties heb gemist, maar bij deze ben ik weer bij met kijken.
    Een schitterende kaart en zoveel op te bewonderen.
    Hele leuke materialen gebruikt en prachtig gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, ik kan me voorstellen dat je met je aankopen meteen aan de slaq wilde, Wilma. Ze zijn prachtig. Het is een lief kaartje met weer prachtige bloemetjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Je mallen zijn erg mooi.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow wat is dit prachtig!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi!!
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge
    Gr Wybrich
    DT MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die is mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind hem schitterend en heel mooi geworden Wilma. Hij is heel goed gelukt hoor.
    Is een kwestie van je mal goed vast te plakken want op de gladde kant schuift hij snel.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hé Wilma, net gezien dat je met dit kaartje de 1ste prijs gewonnen hebt bij MD. Proficiat hoor!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hey Wilma
    schitterend kaartje en dikke proficiat met je 1 ste prijs dik verdiend meis !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh wat prachtig! De gespiegelde stanzen, het plaatje alle mooie gestanste details!!!
    Fijn dat je kon meedoen bij Marianne Design Divas challenge..tot snel en succes,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest