zondag 22 maart 2015

Veel geluk samen

Hallo freubeldames, eerst wil ik jullie weer heel graag bedanken voor jullie reacties. Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

Deze keer een huwelijks vintagekaart, die ik gemaakt heb voor Cards2Create. Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te mogen plaatsen. Crème satijnglans papier met een patroontje. DP van Dixi-craft net als het plaatje. Een Multi- die van NS wat ik een rond Frame van MD op heb geplakt, hierop het plaatje. Hoekjes, duifjes en rozenborder van Joy, ook de bloemen en takjes zijn hiervan. De klavertjes 4 zijn van een klein ponsje waarvan ik het merk niet weet. Het labeltje is van Boekenvoordeel. De stempel van MD. De kleine bloempjes gestanst uit roze en een klein beetje aan de topjes van de bladeren geïnkt met zacht rood. De grote rode kreukelbloem eerst vochtig gemaakt, gekreukeld, uitgevouwen en laten drogen. Daarna in elkaar geplakt en met gesso de randjes een klein beetje wit gemaakt. Het label aan een smal roze organza lintje geschoven, en van wit satijn lint en het roze organza lint een strikje eraan vastgemaakt, opgesierd met een witte Zeeuwse knop. Links onder een decohartje, op het ronde frame kleine witte parels, en rechts 3 witte plakparels. Geïnkt met roze lichtgroen en bruin. 
Wat vinden jullie weer van mijn baksel dames, hihi !!.

Lieve groetjes Wilma










Met deze kaart doe ik mee bij:

Addicted to stamps #100 (Celebration)
Hobbyvisiondt #37 (Vintagekaart)

27 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig,ook zo'n mooi accent met die rode bloemen!
    Fijne zondag,liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wilma,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma,de bloementoef doet het heel mooi op de kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma wat een prachtige vintage huwelijkskaart! Hele mooie details wee en de rode bloementoef is een heel leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Heel mooi weer afgewerkt! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Hij is weer prachtig, en die kleuren van die bloemen zijn erg mooi past geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje, Wilma! Vooral de kreukelbloem is erg mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een romantische huwelijkskaart! Erg mooi
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een topper !! Supermooi met al die stansen en die rode bloemen. Fijne zondag! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een beeldige kaart Wilma, je bent weer heerlijk aan de frutsel, hihi.
    Je kaart is beeldig om te zien, je hebt mooie mallen gebruikt en mooie zachte tinten, daardoor springen je bloemen er helemaal uit!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaart Wilma, er is veel om op te bewonderen en te bekijken, echt gaaf....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, Wilma.
    Wat een prachtige kaart.
    Heeeeeel romantisch...

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow....PRACHTIG Wilma....maar ik zit natuurlijk dit weekend helemaal in deze sfeer!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, ik vind je baksel heel gaaf! Mooi plaatje en de bloemen vallen zo mooi op. Ik kan me voorstellen dat je het recept van K&K wel lastig vindt. Beetje weinig ingrediënten voor jou, denk ik?
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig vintagekaartje Wilma....wat een geweldig leuke accentjes allemaal....heel romantisch....SCHITTEREND!!!

    groetjes en een fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende bloemen en die klavertjes 4 ook zo leuk, mooie stansen en leuk plaatje..........topkaartje Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtig, romantisch kaartje gemaakt, leuk de duifjes met hart en de bloem die je zelf gemaakt hebt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig romantisch kaartje en de zelfgemaakte bloemen zijn schitterend.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar ben ik weer Wilma, ik ben nog niet helemaal oké, maar mondjesmaat laat ik weer een berichtje achter.
    Deze kaart is prachtig, mooie bloemen en de duifjes zo romantisch.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige romantische kaart Wilma! De grote bloementoef is prachtig, maar ook de roosjesborder heb je zo mooi gekleurd!
    Supermooi geheel!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    vind hem schitterend je kaart zo romantisch ook je vorige kaartjes bewonderd die ik gemist had
    super mooi gedaan allemaal
    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan, het is echt een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Wil en een mooie bloementoef.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Wilma, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Wilma,
    Nou dit "baksel"vind ik helermaal gaaf,
    wat leuk dat je kleur hebt toegevoegd aan sepiakleurige foto,
    erg mooi resultaat!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart, zo'n romantisch geheel heb je er van gemaakt. Helemaal top.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest