maandag 27 april 2015

Aquarium

Hallo blogdinnen. Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaarten, ook al hadden jullie mij door PC panne even niet gezien, zelf kon ik ook niet naar de reacties op mijn eigen blog kijken. Inmiddels hebben we weer internet op de camping dus we kunnen weer bloggen gelukkig, heb eerst natuurlijk jullie reacties op mijn bloggie gelezen. Inmiddels heb ik jullie blogs bekeken maar het was te veel om overal een reactie achter te laten na een dikke week. En wat bleek er nu aan de hand te zijn na veel zoeken, onderdelen vervangen etc. De muisjes op de camping vonden de kabels voor de aansluiting van het internet blijkbaar erg lekker dus………..die hadden ze heerlijk doorgeknaagd, hahaha !!.

Ik heb ook nog een ander leuk nieuwtje te vertellen. Ik sta als lid van de maand in het nieuwe HobbyJournaal met een zelfgeschreven stukje en met 2 kaarten foto’s, leuk he.

Dan  nu mijn projectje, voor mijn kleinzoontje Clarence. Geen chocolade eitjes voor hem want papa is tandarts, dus er word verstandig gesnoept dacht ik, hihihi. Maarrrrr vorige week was de 2 jarige Clarence met zijn papa en mama bij zijn neefje Mika aan het spelen. Nou en daar krijg je toch echt wel trek van, zeker als je met zijn 2-tjes op de trampoline hebt staan springen en salto’s hebt staan draaien. En toen mocht Clarence van papa en mama toch ook wel een lekker doosje Smarties hebben, nou en smullen maar. Omdat hij zijn paaseitjes heeft misgelopen kreeg ik toch wel een ander leuk ideetje. Oma’s zitten natuurlijk altijd vol met leuke ideetjes, hihi. Van een leeg doosje maakte ik een leuk aquarium kijkdoosje met vissies en zeepaatjes, hihi. Bekleed met mooi DP, een leuk Spellbinders ovaal met een ingekleurd Wee-tje, plantjes geknipt en met witte gelpen een beetje echter laten lijken. Visjes geknipt en geplakt en daarna de Joy zeefiguurtjes gestanst en opgeplakt. Omdat Clarence nog maar 2 jaar is heb ik ze wiebeloogjes gegeven. Ook nog een ankertje en een roer erbij, en het kijkgebeuren is wat de diepzee betreft compleet. De bodem en het deksel bekleed met een rood papiertje met witte stipjes, leuke Leabilities hoekjes en een grote rode dubbele organza strik boven op, en golfjesborders en zijn naam in grote gouden letters langs de dekselrand. Afgelopen zaterdag hadden we het verjaardagsfeestje van onze dochter nog tegoed, en toen hebben we het aan Clarence gegeven. Wat was dat jochie blij zeg, heerlijk om dat verraste lachende snoetje te kunnen zien. Terwijl hij een heerlijk doosje Smarties mocht opeten, ging hij natuurlijk naar alle diertjes op het doosje zitten kijken, en opnoemen wat hij allemaal zag. Oma en opa waren net zo blij verrukt als Clarence. Heerlijk hoor, als je zelfgemaakte cadeautje zo blij en dankbaar in ontvangst word genomen, en ook papa en mama konden het zeker wel waarderen, hihi !!.
Wat vinden jullie van mijn  opgepimpte snoepjes doosje dames, zelf ben ik wel tevreden.

Lieve knutselgroetjes Wilma










Met deze kaart doe ik mee bij:

Duymelot #April (Dier op voorjaarskaart)
Stempel sonne #139 (Anything goes)
Crafty creations #287 (Seeing Spots)

19 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk gemaakt, en wat leuk geschreven, nu de kabels maar veilig verpakken he?
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je daarvan niet in de wolken zijn (hier eigenlijk niet zo'n toepasselijke uitdrukking, met dit prachtige under the sea-tafereeltje!)!
    Geniet nog van jullie vakantie, en nu hopelijk zonder muisjes...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk doosje Wilma. Zo vrolijk, prachtige gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je leuke artikel in hobbyjournaal,erg leuk om zo van je te lezen.
    Schattig doosje voor je kleinzoon,wat ben je toch een creabea.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel mooi cadeaudoosje Wilma en proficiat met je publicatie in het Hobbyjournaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt supermooi hoor dat cadeaudoosje

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Wilma. Wat een idee Heel erg mooi gemaakt Clarence zal er blij mee zijn!. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het doosje ziet er geweldig uit Wilma, en heerlijk als je werk zo gewaardeerd wordt en al helemaal als het je kleinzoon is!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar mag je met recht trots op zijn, Wilma. Het is een schatje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een fantastisch mooi doosje echt een dotje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma wat een prachtig aquarium heb je gemaakt voor jouw kleinzoon! Zo ontzettend lief van jou :) Wat fijn dat je weer internet hebt! Hopelijk laten de muizen jouw kabels nu wel met rust ;) Wat leuk dat je in het HJ staat!! Gefeliciteerd :) !!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je doosje super geworden, leuk dat je je kleinzoon er zo blij mee kon maken.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wilma wat een beeldig doosje heb je gemaakt voor de kleine man!! Gaaf dat je in het zonnetje staat in het HJ, geniet er maar lekker van en ik hoop dat je snel weer online zult zijn want dit is natuurlijk echt niet leuk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk doosje heb je gemaakt wilma - wat leuk gedaan.,
    Leeuuuuuuk dat je in het HJ staat.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super mooi doosje Wilma
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was dan smullen voor de kleine Clarence, maar ook voor opa & oma.
    Je doosje is dan ook wel super leuk geworden.

    -xies- Renate.

    Oh ja. En de muisjes hebben ook nog lekker zitten smullen. Maar dat moeten ze in het vervolg beter niet meer doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi wilma,
    wat leuk, voor je kleinzoon!!!
    Mooi gemaakt zo fleurig en kleurrijk!
    Fijn dat het zo in de smaak viel!
    Gelukkig voor jullie, dat het internet weer werkt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eine wundervolles Werk. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een leuk aquarium-doosje ! En leuk dat je in het hobbyjournaal komt te staan !
    Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en ik zou het leuk vinden als ik je de volgende keer ook weer zie,
    groetjes van Willeke
    DT Crafty Creations Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest