zondag 19 april 2015

In volle vaart

Hoi hoi dames, dank je wel voor de leuke reacties op mijn vorige kaartje. 

Het is vandaag bij Cards2Create mijn beurt om weer een kaartje te plaatsen. Een mannenkaart met een ingekleurde stempel van een schip (Kuidvat) heb ik gemaakt, ingekleurd met Faber Castell potloden, en gedeeltelijk met inkt. Ik heb gekozen voor dit Maritieme thema omdat nu het langzaam aan warmer zonniger weer word, en ik hou van de zee en alles wat daar bij hoort, de zee is toch wel een favoriet plekje voor me, dus ook met kaarten maken. De vorm is van Dutch Doobadoo. Het grote ovale frame is van Spellbinders. Alle overige mallen en stempels zijn van Joy, ook het standaardje. Verder nog een Zeeuwse knop op een strikje van een stukje bindkoord, en aan het anker heb ik ook een stukje van dit koord gemaakt !!. De linkse meeuw heb ik gespiegeld. Verder heb ik alle figuurtjes geïnkt met diverse kleuren. 
Wat vinden jullie dames ??. Nog een fijne zondag.

Liefs Wilma





Met deze kaart doe ik mee bij:

Kleuren met potloden #April (Mannenkaart)
Stempels onne #139 (Anything goes)
Cards and scrap #234 (Favoriete stempel, stans, stencils) 
favoriet; hou van de zee en alles wat er bij hoort

39 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Heel mooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wind in de zeilen.....Mooi kaartje!
    Fijne dag nog.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor! Er gebeurt van alles op, veel op te zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi,net een strip!
    Ik ben ook dol op zee,ga graag naar Vlissingen/dishoek is echt genieten! Fijne zondag,liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een plaatje om te zien Wilma, ik vind deze maritieme stijl prachtig!
    Hier krijg je echt een strandgevoel bij en prachtige stansen zijn er op verwerkt! mooi gedaan!!!
    Fijne zondag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi sfeervol kaartje Wilma, prachtige verwerking van de stansen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtigmooi kaartje Wilma - supermooi samengesteld en gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    Mooi mooi!!!!
    Prachtig ingekleurd en de details zijn weer zo mooi geplaatst!!!!
    Liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel moois te zien op deze maritieme mannenkaart en het schip heb je prachtig ingekleurd Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan zien dat de zee jouw favoriete plekje is Wilma :) Prachtige, maritieme mannenkaart! Heel mooie stansen gebruikt, mooi model en store kleuren :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige mannenkaart. Ik hou ook van de zee en vind die nieuwe lijn van joy helemaal mooi. En gecombineerd met die mooie stempel is je kaartje helemaal af
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier word ik even stil van Wilma, prachtig hoe je deze mannenkaart hebt opgebouwd, de mallen die je hebt gebruikt, prachtig.
    Super mooie kaart, ik krijg zin in de zomer.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ganz prima gemacht. Danke für die Teilnahme bei der SsC.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    je hebt echt een vrolijke mannenkaart gemaakt,prachtig schip en veel mooie details te zien,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super en super mooi.
    De golven met de zeedieren erbij..........zo origineel.

    groetjes,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi maritiem kaartje Wilma, prachtig gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Wilma,hou wel van deze kaarten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super een prachtige maritieme kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kei mooi gemaakt!!! Je kaartje is gewoon helemaal af, alles klopt met elkaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,

    wat een mooie mannenkaart is dit. Prachtige kleuren en het thema past denk ik bij een heleboel mannen. Mooie details en de vorm is ook gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Wilma. Heel veel leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mannenkaart, en er is weer van alles op te zien.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem super! Zoveel details en dan dat schip, mooi ingekleurd!
    Fijne week, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super originele mannenkaart!
    Gaaf gedaan en mooi ingekleurd!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Wilma,
    wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt ! Bedankt dat je meedoet aan de challenge en ik hoop je de volgende keer ook weer te zien,
    groetjes van Willeke
    DT Stempelsonne Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een vrolijk zomers kaartje! Veel leuke details!

    Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart Wilma, heel leuk geworden. Ook je vorige kaarten zien er prachtig uit. Had ze bijna gemist doordat ik een blogpauze heb genomen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ook ik hou van het maritieme. Ik heb er ook één gemaakt. Een supermooie kaart Wilma met alle zee/strandmallen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie kaart Wilma, er is veel op te zien.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met potloden.
    succes!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een hele mooie kaart met heel veel details. Het maritieme thema spreekt (denk ik) veel mensen aan. Je voelt je er altijd gelijk vrolijker door.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaarten heb je de laatste week gemaakt en nog gefeliciteerd met je dochter!
    Fijne dag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super mooi kaartje, bedankt om mee te doen met de challenge van Kleuren met Potloden

    Groetjes
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie mannenkaart!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met Potloden!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke kaart met je favoriete stansen, Wil!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Vandaag is er een nieuwe uitdaging, doe je ook weer mee?
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super mooie kaart is dit Wilma.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geweldig!!! Prachtig ingekleurd en schitterende details Wil!!!
    Gezellig dat je meedoet aan de mannenchallenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest