zondag 5 april 2015

Sending you flowers

Hallo blogdinnetjes, dank je wel voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.

Vandaag is het bij Cards2Create weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen. Een voorjaarskaartje, wie weet word het weer er ook warmer en beter van, hihi. Ik had het pakketje wat ik bij Marianne design heb gewonnen al heel snel binnen, dus kon er meteen mee aan de slag. Ik begin dan meteen te watertanden alsof ik een heerlijk maaltje ga verorberen, ooohh jongens jongens wat ben ik toch verslaafd aan dat freubelen, lol !!. Basis wit linnen, de grote mal van donker zalm papier en de borders, bloemetjes en tekstframe van restjes. De bloemetjes, de tekstmal en het mooie DP komen uit het pakketje. Het plaatje, de vlinder en de border had ik zelf al in mijn bezit. Dan heb ik met een witte gelly-pen de meldraadjes in de bloemen getekend. Tenslotte nog wat witte plakparels. Geïnkt met bruin en groen. Wat vinden jullie weer van mijn kaartje dames !!.

Liefs Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:
Everybody art #318 (Alles geht)

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi kaartje!
    Fijne paasdagen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Wilma!
    Zo krijg je wel het voorjaar gevoel.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt! Krijg gelijk het voorjaarsgevoel.
    Fijne paasdagen!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PrachtigWilma!
    Fijne paasdagen!
    groetjes,Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi kaartje, Wilma! Vooral die bloemetjes met die getekende meeldraadjes vind ik gaaf.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    het is weer een plaatje, mooie kleurtjes, leuke mallen..
    Geniet van 't mooie weer,
    liefs Ans
    vraagje, wat is de maat van de stans..die jij op je kaart hebt gebruikt??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma wat een prachtig kaartje, beeldschoon....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wilma echt een prachtige kaart

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan zeg. Een echt voorjaarskaartje wat me doet denken aan heerlijk in de tuin zitten met een goed boek en geurende bloemen om je heen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht van een kaart Wilma, supermooi gedaan.

    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een Toppertje Wilma. Supermooie bloemetjes en afwerking!! Fijne Paasdagen! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Wilma, wat een supermooie mal van MD.
    Prachtige kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk kaartje met een mooie voorstelling!
    Erg leuk gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan Wilma, mooie malletjes!!! en het heeft geholpen want de Lente dag hebben we vandaag te pakken!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    mooi dit lente kaartje zo vrolijk!
    Ook het zusjeskaartje vind ik prachtig\!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke spulletjes heb je gewonnen en gelijk een mooie kaart mee gemaakt. Is het daardoor dat we vandaag het zonnetje zagen? De zelfgetekende meeldraadjes vind ik een goed idee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, das kei mooi gedaan. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterend kaartje Wilma...heel mooi die stans en ook die vrolijke kleurtjes zijn geweldig mooi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Wilma!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een prachtige kaart Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart Wilma.
    Prachtige stansen heb je ook ervoor gebruikt.

    Groetjes,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wilma,
    mooi gecombineerd het plaatje met de rest ! Superleuke kaart.
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma wat is dot een schitterende kaart. Supermooi gemaakt met deze leuke mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest