zondag 26 april 2015

Voor de allerliefste moeder

Hoi Dames, voor degene die het nog niet hebben meegekregen !!. 
Het internet op de camping ligt eruit, waardoor ik geen reacties achter kan laten op jullie blogs. Ik hoop dat dit snel word opgelost, want het is maar erg lastig zo. Voor nood heb ik deze kaart op een ander adres moeten plaatsen omdat het in onze caravan gewoonweg niet gaat. 
Sorry dames, jullie merken het vanzelf wanneer ik weer kan bloggen.

Dan nu over mijn kaartje. Bij K.I.C. begint vandaag een nieuwe challenge met de opdracht “Moederdag”. Dit is mijn bijdrage, in zacht geel en zacht oranje, met een met Faber Castell ingekleurde Bestie. 
Mallen van MD de rechthoekige nog vrij nieuwe mal die ik inmiddels al zeker op 5 kaarten gebruikt heb, deze mal is nu al mijn favoriet geworden omdat de kaarten er zo’n prachtige uitstraling mee krijgen. En van Joy heb ik de rozenborder gebruikt, deze blijft ook prachtig vind ik.
De bloempjes en bladeren van een Floral pons. De vlinders van een oud MD knipvel, en de hartjes komen uit een Spellbindermal. De tekst van het labeltje uitgeprint in “Word”. Nog 2 Strass krullen, en tenslotte geïnkt met rood en oranje.
Doe weer gezellig mee met onze challenge dames !!.

Lieve knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

Cards and scrap #234 (Favoriete stempel, stans, stencils)
Stempel sonne #139 (Anything goes)
My besties dutchgirls designs (Hartjes)
Addicted to stamps #103 (Flowers)
Chocolate coffee cards #89 (Use a die cut)
Knutsels en kadootjes #24 (Bingo)
Parels - stempelafdrukje - takjes


29 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes en een lief kaartje!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n fleurige kaart is elke moeder blij!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Wilma!
    Fijn als je weer gewoon online kunt zijn hoor,mis jouw lieve berichtjes wel. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke voorbeeldkaart Wilma! Zo mooie ingekleurd en mooie kleurige details ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    wat een lekker vrolijk moederdagkaartje, heel mooi met allemaal die details !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig, lief, schattig moederdagkaartje heb je gemaakt. Heel mooi in deze tinten
    Fijn weekend
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk gekleurd kaartje.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat toch vervelend Wilma die internet problemen! Maar je houdt dan wel veel tijd over om te knutselen, want ik zit alweer een paar uur de blogjes langs te gaan, hihi. Komt wel weer goed en je kunt ze wel plaatsen en ons die mooie kaartjes laten zien en deze brengt het zonnetje in huis hoor! Prachtig voorbeeld kaartje bij K.I.C !!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend dat het internet er uit ligt, maar je creatie voor Moederdag is prachtig geworden Wilma....

    Fijne knutselzondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma. Prachti je kaart. lekker vrolijk. at jammer dat je geen internet op de camping hebt. Kan wel rustig zijn..... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is weer een toppertje.
    De rode details knallen lekker van mijn beeldscherm af, maar zij niet te overheersend.
    Helemaal leuk!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende kaart Wilma. Vrolijke kleurtjes.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ganz toll gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    je kaartje is prachtig, mooie kleuren, gave digi en weer perfect afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lastig voor je Wilma dat het even niet gaat met dat internet op de camping! Hoop voor je dat het gauw weer opgelost wordt. Je kaartje is er niet minder mooi om hoor, prachtig gedaan! Die mal is zeker mooi en je ziet hem op vele manieren langskomen dus dat je hem veel zal gebruiken geloof ik graag....Supermooi voorbeeld heb je gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    wat vervelend,
    internet kunnen we toch echt niet meer missen toch!=
    Je kaartje is echt geweldig mooi!
    ook het onderstaande kaartje weer zo vrolijk!
    Succes met alles en geniet ervan!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - het is een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo wilma
    Schitterend is je kaart in prachtige kleuren.
    Alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Dank je wel voor het meedoen bij Mt Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    wat een vrolijk en schattig kaartje heb je gemaakt! Zo zonnig, je wordt er gewoon blij van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt in een kleur die je niet zoveel ziet. Ik vind het leuk dat de 3 bloemen allemaal een andere kleur kern hebben.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart, Wilma.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk geworden. Succes met het internet.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pretty card! Love the sweet image and die cuts! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card and fab layout thanks for sharing and joining us at CC&CC cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Ik houd van de fellere kleuren, ik vind hem erg mooi! Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch girls designs. Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest