vrijdag 3 april 2015

Zusjes

Hallo dames, hier ben ik weer met een leuk kaartje, maar eerst wil ik alle dames die een reactie op mijn vorige kaart gaven bedanken. Daar doe je het ook een beetje voor, toch !!.

Bij Marianne Design wordt gevraagd om een Tonsurton-kaart. Dat vind ik nooit zo’n makkelijke opdracht, maar ik denk wel dat het goed gelukt is. 
Ik heb een paar nieuwe materialen die ik gewonnen heb met de laatste challenge van MD natuurlijk gebruikt. Dat moet je toch even uitproberen hè!! Alles in roestbruin/ bruin/ zalm tinten. Het plaatje heb ik al wat langer. Dan heb ik ook nog de zalmkleurige kantjes gebruikt. Een strik met een kleiner strikje en een sierparel, een metalen hoek, en 3 plakparels. Geïnkt heb ik met een truckje. Omdat ik geen roestbruine inkt heb, heb ik eerst voorzichtig met rood en daarna donkerbruin eroverheen gedaan. 
Dat werkt prima. Hoe vinden jullie hem geworden ?.

Liefs Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Marianne design #126 (Een ton sur ton kaart/creatie)
Crafty creations  #286 (Anything Goes...No Foolin')
W.L.V.C. #45 (kraft, karton en kant)

36 opmerkingen:

  1. Vind je kaart schitterend Wil!
    Fijne paasdagen,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat trucje is prima gelukt, zie je niks van. Weer een mooie kaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooie kaart Wilma. Goed opgelost met dat rood en bruin over elkaar...we zijn tenslotte creatief toch ?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh alweer zo'n prachtig kaartje!! Veel succes bij de challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PrachtiG Wilma. Wat past dit mooi deze mal. En dan de zijkanten van de kaart. Heel erg mooi gemaakt. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, prachtige mallen heb je gebruikt

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om gelijk de nieuwe materialen te kunnen gebruiken, mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje Wilma...prachtig plaatje van dezusjes maar ook hele mooie stansjes gebruikt..GEWELDIG weer!!!

    groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Wilma, zo lief dat plaatje en mooi gecombineerd. Leuk dat je weer meedoet bij WLVC.
    Op je vraag van een paar dagen terug of ik kaarten met een Duitse tekst kwijt kan.....Alle kaarten die ik maak voor Joy!crafts moet ik naar hen opsturen, zij willen ook voorbeelden met Duitse teksten....vandaar. Zelf zou ik ze niet kunnen versturen, heb geen Duitse kennissen of familie.

    groetjes en fijne paasdagen
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ton-sur-ton is je goed gelukt Wilma, mooie creatie....

    fijn paasweekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje, ook leuk met al die nieuwe malletjes. LIefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan in het wit en rood Wilma! Je hebt de inkt ook op een heel leuke manier verwerkt :) Deze mal staat hoog op mijn verlanglijstje hihi.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Wat is je kaartje prachtig, mooi in de zalm/bruine ton sur ton tinten, je nieuwe mallen zijn er mooi bij, weer een plaatje !
    Fijne Paasdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Wilma
    prachtige stansen heb je ervoor gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart met de mooie nieuwe mallen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Je hebt een super leuke kaart gemaakt in erg mooie kleuren en met mooie materialen!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een echte bjoetie, mooi van kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die is weer supermooi gemaakt! En je kleurencombinatie is erg goed geslaagd!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, dat heb je even slim gedaan met die inkt Wilma!
    Je ziet er niets van...
    Prachtig zijn die nieuwe mallen hè, en wat een bofferd ben je dat je ook nog zulke mooie spulletjes gewonnen hebt. Dat is dubbel genieten toch?!
    Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC.
    Hele fijne paasdagen toegewenst hoor,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ontzettend mooie kaart Wilma!!
    Prachtige combinatie van materialen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma,
    hele mooie kaart ! Het inkten is goed gelukt met rood en bruin, ziet er netjes uit. Ik wens je zonnige en gezellige paasdagen,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt, slim zeg hoe je het opgelost hebt met het inkten.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart,ik vind je kleur geweldig!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Wilma....prachtig!
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Wilma!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart Wilma, heel mooi gedaan....en je truckje met de inkt is heel goed gelukt...slim. Fijn dat je weer meedoet bij WLVC. Fijne paasdagen, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma, bedankt voor het meedoen bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Wilma,
    ik vind hem supermooi ! Bedankt dat je meedoet aan onze challenge en ik hoop dat we je de volgende keer ook weer zien,
    groetjes van Willeke
    DT Crafty Creations Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Er ging wat fout, sorry.
    Je hebt een hele mooi kaart gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schattig kaartje.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooie kaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij WLVC
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest