woensdag 20 mei 2015

Aan de haak

Hoi hoi blogdinnen, allemaal weer reuze veel dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. 

Vandaag plaats ik dit kaartje ook op het blog van Cards2Createwaar ik het speciaal voor heb gemaakt. Deze keer heb ik een mannenkaart gemaakt met de sketch van Creaine. De kaart heeft de kleur van koffie verkeerd, daarop bruin papier. 5 Verschillende soorten DP. Het opleg DP komt uit de Hobbyzine, en het overige komt uit mijn restbak. Alles gemat op bruin. 
Op het opleg DP en de strook een swirlstempel van MD. Ook de tekststempel van MD. Het plaatje is van Dixicraft. De vissen en hengel zijn van Amy design. Geïnkt met bruin en bruine en beige plakparels gebruikt. Wat vinden jullie ??.

Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
Creaine #48 (Mannen of jongenskaart met Layout)

28 opmerkingen:

  1. Een échte mannenkaart, mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stoer hoor, jouw mannenkaart. Ziet er weer prachtig uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi mannenkaartje, Wilma.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende mannenkaart Wilma, wat gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Creaine, veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf kaartje Wilma. Alles past bij elkaar! En mooie mannelijke kleuren!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie mannenkaart, Wilma! Daar is over nagedacht.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit toch weer een hele mooie kaart geworden.
    Mooi van kleuren en zeer leuk samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige, stoere mannenkaart Wilma! Heel leuk idee om er vissen bij te gebruiken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke mannenkaart daar zou mijn papa helemaal van weg zijn hij is een karpervisser :)
    Mooie details ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf Wilma, super details en door de kleur een echte mannenkaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie mannenkaart heb je gemaakt Wilma,
    leuk plaatje,alles past weer perfect bij elkaar,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauww mooie mannenkaart Wilma,
    ben er helemaal weg van ook je andere creaties die ik al gemist had heb ik zitten bewonderen heel mooi gemaakt allemaal veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige mannenkaart Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt met de schets een hele mooie mannenkaart gemaakt. Ik heb absoluut niets met vissen, maar vind em wel heel tof!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,

    De vorige kaarten heb ik in het echt gezien, maar deze nog niet . Hij is weer super.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie mannen kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow wat een mooie kaart. Gezellig dat je meedoet met onze challenge ;)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaaf deze mannenkaart Wilma, wat een leuke mallen heb je gebruikt

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterend mannenkaartje Wilma...leuke details erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie hier potentiënele winnaar hier Wilma, wat een super de super gave mannenkaart heb je gemaakt met de sketch van Astrid, tenminste dat denk ik.Je hebt de kaart zo mooi gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie




    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw...wat een gave kaart!!
    Leuk dat je mee doet met de challenge bij Creaine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. HoI Wilma. Prachtig deze stoere mannenkaart! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige echte mannenkaart! Heel mooi! Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele mooie mannenkaart met een leuke sketch. Mooi in die bruintinten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. waow, wat een leuke kaart heb je gemaakt. Super. :)
    Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat gaaf! Heel mooie kaart wil

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest