zondag 17 mei 2015

Cadeaudoosjes

Hoi hoi knutselaars, allemaal weer heel hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorige doosje.

Vandaag plaats ik deze 4 doosjes ook op het blog van Cards2Create, het is mijn beurt weer. Ze zijn in principe hetzelfde als mijn vorige doosje, alleen heb ik het hart wat groter uitgesneden, en als extra aan elk doosje een tekstlabeltje gemaakt. De vlinders zijn deze keer van perkament met een goud en zilverrandje gemaakt met embossingpoeder. De bloementoef heb ik bij deze doosjes wat groter gemaakt, deze keer ging dat goed, omdat ik wat rustiger DP heb genomen zonder bloemenopdruk. 
Wat vinden jullie van mijn doosjes dames. Zelf ben ik wel tevreden !!. 
Fijne zondag nog.

Liefs Wilma










Met deze doosjes doe ik mee bij:

Webshop Anma creatief #44 (Alles behalve een kaart)
Scrap cards challenge #74 (Tasje of doosje met vlinders erop)
Cards and scrap  (Mix your media's - duo vorm)

24 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma, wat een gave doosjes heb je gemaakt. Die bloementoefjes erop maken het helemaal af.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn weer erg leuke doosjes en doordat het wat rustiger oogt komen die bloemen nog beter uit liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Wilma die grotere harten uitgesneden! Prachtig geheel je
    het rustiger papier en de prachtige bloemen toeven! Gezellig dat je weer mee doet met onze Challenge en succes!
    LG van Gerie DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,

    Prachtige doosjes. Echt super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echter super zijn je doosjes Wilma! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Wilma,
    mooi deze doosjes!
    Prachtig met die bloempjes erop en in schitterende kleurtjes,
    die komen vast wel van pas!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn hele mooie doosjes geworden Wilma. Ik vind het al cadeautjes op zich, ze zijn zo mooi gedecoreerd, plaatjes vind ik 't.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie doosjes Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn beeldig Wilma, zelfs met niks er in is het al een prachtkadootje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma
    Deze zijn ook weer prachtig allebei en het zijn al cadeautjes op zich.
    Leuk dat je met deze mooie doosjes ook meedoet aan de challenge bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma wat een schitterende doosjes, leuk om cadeau te geven....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn schitterend Wilma - wat mooi gedaan en helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    wat een leuke serie doosjes, het label er aan maakt het helemaal af!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma,
    Wat een prachtige serie die zijn echt gaaf hoor !Mooie details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige doosjes Wilma en heel mooi gemaakt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,
    geweldig mooie cadeaudoosjes gemaakt!!! Ben er helemaal weg van. Leuke bloemen erop gebruikt.
    Dankjewel voor je deelname bij scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw....hier ben je dus echt een kei in....Ik mocht het ook al eens in levende lijve zien. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wil a wat schattige doosjes zijn dit geworden. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige doosjes Wilma.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Wilma!!! Ik ben helemaal weg van jouw cadeautasjes! Wat een prachtige bloementoeven, prachtige vlinders, prachtige kleuren en super mooie harten met het transparante sheet! Helemaal TOP!!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zooo jij bent ff goed op dreef Wilma!!
    Wat een gave tasje heb je gemaakt. Heel stijlvol en zo leuk om weg te geven.
    Gezellig dat je weer meedoet bij scr@p- cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende doosjes heb je gemaakt Wilma...bedankt voor het meedoen bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er erg mooi uit:)
    Bedankt voor het meedoen aan de SUPERCHALLENGE van Cards&Scrap.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest