vrijdag 29 mei 2015

Condoleance

Hoi hoi dames, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje.

Bij Dutch card lovers word gevraagd om een kaart met een enkele afbeelding in een kader.
Ik heb deze keer condoleancekaarten gemaakt voor deze opdracht, wat ik normaal eigenlijk nooit doe omdat ik dat niet prettig vind. Maar steeds vaker word er om gevraagd, dus ik heb er dan toch eindelijk maar aan toegegeven. Basis wit cardstock, DP van Action. Bij het ronde kader heb ik de lijst uitgeknipt en op een ander DP geplakt. Een zwarte en witte cirkel gestanst, en voor de rechthoek is het gesneden. De tekststempel is van MD. De stempel met de grashalmen is van Joy, en de vlinders zijn ook weer van Action, en de bloem op de kaart met de ronde omlijsting heb ik ooit gekregen en weet dan ook niet van welk merk. Op deze nog een stickerkruisje geplakt. Wat vinden jullie van deze kaartjes Dames.

Liefs Wilma





Met deze kaarten doe ik mee bij:
Dutch card lovers #233 (een enkele afbeelding in een kader)

24 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtige en stijvolle kaarten Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende stijlvolle kaartjes zijn het geworden Wilma, supermooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie condoleancekaartjes Wilma. Misschien wel niet de leukste om te maken, maar wel belangrijk!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stempels van Joy! lenen zich er altijd goed voor hoor! Hij is heel stijlvol geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    mooie, stijlvolle kaarten heb je gemaakt, prachtige stempels en afwerking,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes in mooie kadertjes, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind ze heel mooi gemaakt Wilma!
    Groetjes Szuan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    ik vind je kaarten prachtig! Vooral de eerste vind ik geweldig mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie condoleance kaartje Wilma....prachtig gestempeld binnen het kader...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Wil a wat een stijlvolle condoleance kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten, heel stijlvol. Het zijn niet d emakkelijkste kaarten maar het is je goed gelukt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    mooi en stijlvol dat zijn de woorden die bij deze kaartjes horen!
    Je kerstkaartje vind ik heel bijzonder en mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Chique, stijlvolle condoleance kaart Wilma!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie en elegante kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ikvind ze prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 mooie stijlvolle kaarten, Wilma!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig! Leuk is anders om ze te maken, maar ze zijn nu eenmaal ook nodig en wat is er voor de nabestaanden dan fijner om een kaartje te mogen ontvangen wat met liefde is gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest