maandag 25 mei 2015

I love my cat

Hoi knutseldames, dank jullie wel voor de leuke spontane reacties op mijn vorige kaartje.

Vandaag een vintagekaartje met DP en plaatje van Studio Light. 
De basismal is een Go Kreate waarvan ik er maar 1 heb gestanst en de andere 2 met de hand heb geknipt. Hierop een mooie brede strook kant. 
De 2 frames zijn van MD. De vlinders getekend met behulp van een malletje van Joy, waar ik met potlood omheen heb getekend en daarna uitgeknipt. De bloemen van de toef zijn kant en klaar gekocht en de takjes zijn ook weer van Joy. Rond het kleinste frame een mooi tule kantje waar parelsnoer omheen gewikkeld is. Dan nog een mooi deco fotolijstje met een stempeltje van MD. Plakpareltjes op de vlinders en een paar op het grote ovalen frame. Geïnkt met oker. Aan de achterkant een standaardje gemaakt. Wat vinden jullie er weer van dames.

Liefs Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody-art #325 (Not angular)
Scrapping 4 fun #42 (Technieken: uittekenen, met de hand knippen, disstressen)
W.L.V.C. #48 (Vintage met een echt dier)

40 opmerkingen:

  1. Prachtig vind ik hem. Knap ook hoe je de vlinders zo netjes uitgeknipt hebt. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de geknipte delen vind ik mooi gedaan, Wilma! Het plaatje is ook erg lief. Een prachtig geheel.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Mooi ook hoe je de vlinders hebt verwerkt. Prachtig kant en leuk zo met het ornamentje van klei.

    Fijne 2e pinksterdag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige stijlvolle kaart! Raak niet uitgekken zoveel leuke details zijn er te zien.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooie kaart Wilma, er is heel veel op om te bekijken, toppie hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart weer, prachtige mallen, vormen, chique kantje en mini-lijstje, ...fantastisch!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma,
    Jeetje wat een prqchtige kaart weer, ben er helemaal weg van! Toppie hoor. Nog een vraagje de drie stoffe bloemen(tenminste ik denk dat ze van stof zijn) ik bedoel die drie met oranje hart, die ken ik niet, waar kan je die evt kopen? Ze zijn erg mooi ook!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, ze zijn van Marianne design. En ik heb ze een paar maanden geleden gewonnen met hin challenge. Dus je zou op de diverse webwinkels even kunnen zoeken bij de bloemetjes/emblishments van MD. Ik hoop dat je ze kunt vinden!!!
      xx Wilma

      Verwijderen
    2. Hoi Wilma, dan ken ik ze wel. Had ze niet herkent. Dan weet ik in ieders geval waar ik het moet zoeken, dankjewel!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  8. Hoi Wilma,
    Wow wat een schitterende vintagekaart, lief de vlinders bovenlangs en een mooie bloementoef super gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww wat een schitterende creatie Wilma
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie kaart Wilma.
    En ik zag dat ik er een heleboel gemist heb.
    Ze zien er allemaal weer toppie uit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Prachtig deze kaart, Weer zo moooi gemaakt! echt vintage. Leuk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Wilma! Het model is super mooi en de details ... wauw! Echt top weer :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel, heel, heel mooi Wilma! Super details en prachtige bloemen!
    Prachtige pastel tinten...top!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plaatje van een kaart Wilma, prachtige bloemen ook, ik ben er weer van onderste boven, wat een beauty zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan zeg. Echt helemaal vintage hoor met dat prachtige kant en die lady met haar poes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma,

    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.Heel veel supermooie details. Ook heel prachtig kant.Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.

    Je had problemen om volger te worden op mijn blog.Dit lukte niet.
    Daarom zie je mij niet op je favorietenlijst denk ik :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pracht van een kaart Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma, leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    prachtige kaart met een geweldige bloementoef!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart. Echt vintage!
    Mooie bloementoef.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Wilma met prachtige details.
    De bloemen zijn ook super.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje Wilma... met hele leuke bijpassende accentjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a fabulous creation!Love the flourishes and the shape of your card is so clever!
    Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een fijn en mooi afgewerkt kaartje.
    Zoveel leuke dingen op te zien.
    'k Vind hem prachtig Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi wilma,
    mooi zeg deze kaart ik heb de kaart wel tig keer aangeklikt, elke keer zag ik weer wat nieuws wat ik erg mooi vind!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastisch Wilma, alles klopt en er is zo veel te zien! Wil ook nog aan de slag met deze challenge, erg leuk. Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi gedaan. Ik vind het echt een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaart met veel details. Mooie bloementoef heb je gemaakt, vind ik altijd erg moeilijk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is prachtig!

    Lieve groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning card, love all the detail and the techniques.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauwww....wat een plaatje!!! Schitterende kaart meis...wat een mooie details en alles zo mooi op elkaar afgestemd. TOP!
    Fijn je weer te zien bij WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart, Wilma! Super gaaf afgewerkt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. mooie kaart, bedankt voor je bijdrage bij WLVC
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest