donderdag 21 mei 2015

Sneeuwman met vogelhuisje - week 21

Hallo dames, weer heel veel dank voor jullie reactie op mijn vorige post.

Het is weer donderdag, dus weer tijd voor een kerstkaartje bij 
52 weeks to ChristmasBasispapier bordeauxrood zijdeglanspapier. 
DP van een kerstblok, wit en rood cardstock. Ik heb deze keer een easelkaart gemaakt met een Go kreate mal. Een oude mal van MD waar ik een strook kant doorheen heb gehaald. De bovenste een soort vlindertje aangelaten, en daar een groen organza strikje met belletjes opgelijmd. 
Op het grote ronde frame een rood frame van Joy geplakt. Daarna de Wee-tjes er opgeplakt (eerst iets kleiner gestanst). Op de bovenste een bloementoef met een kersttak, en onder een Leabilities poinsettia met kersttak. Ik weet niet van welk merk want deze mal is van mijn knutsel vriendin waar ik er een paar van heb gestanst. Op de poinsettia een Zeeuwse knop. Verder afgewerkt met plakparels. 
Wat vinden jullie van mij kerstkaart dames !!.

Knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:
 52 weeks to christmas (week 21)

23 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart Wilma!
    Wat heb je die verschillende mallen allemaal mooi gecombineerd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en mooi in elkaar gezet! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerst easelkaartje Wilma....heel leuk al die mooie stansjes bij elkaar...SCHITTEREND!!!

    Groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,


    Prachtige kaart. En mooie details zijn er te zien. Super kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wilma - er valt veel op de zien - supermooi samengesteld en gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Wilma! Heel mooi model, super leuk sneeuwpopje en de swirls en de bloemen maken het helemaal af :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerst kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma. Heel mooi deze kaart. leuk model en mooie mallen/ Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een kerstkaart in een fantastische kleur en mooi vorm,dank ook nog geweldig opgebouwd,kortom een toppertje! Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Wilma,
    mooie schitterende kerstkaart heb je weer gemaakt!
    Je onderstaande kaartje voor de vissers onder ons, helemaal leuk!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem prachtig Wilma! Zoveel leuke details op te zien.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wil,
    je hebt een prachtige easelcard gemaakt, met een mooi plaatje en weer erg mooi afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige easelkaart heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt. Dat easelmodel blijft toch heel mooi...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart, weer zo mooi opgebouwd.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai, zoveel moois met mekaar gecombineerd, samen met het superlieve plaatje een prachtige kaart!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart.Mooi met het easelmodel.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart!
    Groetjes, Janine DT-52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooie kerstkaart ! Ook je andere kaarten zijn weer erg mooi, helaas lukt het me niet om bij elke kaart een berichtje te plaatsen maar ik bekijk ze wel altijd allemaal. Leuk ook je interview in het hobbyjournaal, kreeg toevallig gisteren het blad kado van een vriendin. Ik wens je een gezellig en zonnig pinksterweekend, groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Wilma, wat een prachtige kaart.
    Groetjes Lil 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest