woensdag 10 juni 2015

Cadeaudoosje how to do it !!!

Hallo lady’s, graag wil ik jullie weer bedanken voor alle spontane reacties op mijn vorige kaartje, het was weer genieten om te mogen lezen.

Deze keer heb ik nogmaals een cadeaudoosje gemaakt op verzoek van Hanneke, de eigenaresse van het blog Cards2Create en haar Webwinkel, waar ik DT voor ben. Zij vond de doosjes van een paar weekjes terug erg leuk en mooi. Vandaar dat ze me heeft gevraagd of ik daar een tutorial van wilde maken. Dit is het doosje waarvoor ik de tutorial heb gemaakt. 
Wil je graag weten hoe dit moet en het patroon erbij hebben kijk dan 
>>hier<< Eerlijk gezegd vond ik het wel eng om het te doen want dit was voor mij een vuurdoop. Waarschijnlijk zal er toch wel een foutje in geslopen zijn, maar zelf heb ik dat niet ontdekt, dus dan mag je mij dit wel laten weten.
Wat vinden jullie van dit doosje dames, want commentaar blijft natuurlijk erg leuk !!.

Liefs Wilma





Met dit doosje doe ik mee bij:
Hobbyvisiondt #39 (paars)

22 opmerkingen:

  1. Wauw, Wilma.
    Wat een gaaf mooi doosje.
    En je tutorial is super.
    Heel duidelijk uitgelegd.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Wilma, leuk model en mooie kleurtjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je doosje is supermooi en ook in de gebruikte kleur is hij geweldig,ik ga straks eens kijken naar je tutorial.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig doosje, en een tutorial maken is de eerste keer altijd spannend natuurlijk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig doosje Wilma. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk doosje en het ziet er goed uitgelegd uit hoor! Je bent geslaagd voor je vuurdoop!
    groetjes; Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig doosje Wilma en een mooie tutorial heb je erbij gemaakt, toppie hoor...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi doosje en je tutorial ziet er ook prima uit hoor! beiden knap gemaakt!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma, het zijn zeker leuke doosjes...dat vonden wij van het scr@p-cards blog ook. ;-)
    Deze is ook weer prachtig, ik heb net naar je tutorial gekeken, erg duidelijk hoor. Goede uitwerking. Dankjewel hiervoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend doosje is het weer geworden Wilma - prachtigmooi gedaan.
    Dank je wel voor de tutorial - het ziet er super en duidelijk uit ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig doosje Wilma!
    Ik heb de tutorial even opgeslagen bij de nog te doen dingen!
    Het is heel duidelijk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig mooi!!!
    Heel sierlijk en erg mooi afgewerkt met de mooie bloementoef!
    Echt een kadootje hoor!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    je hebt weer een prachtig doosje gemaakt, mooie kleurtjes en supermooie toef, ik heb even naar je tutorial gekeken, maar dat is niks voor mij, heel knap dat jij dat wel kunt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kleurtje Wilma en het is weer zo mooi afgewerkt met bloemetjes

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma, je doosjes zijn prachtig. Ik ga zeker de tutorial bekijken. Altijd leuk om iets weg te geven. Snap wel dat het spannend is, maar als ik iets ontdek zeg ik het eerlijk hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind 'm weer schitterend Wilma! Het is zo'n mooi model en het hart is zo'n leuk detail :) Ik ga 'm zeker een keer maken en verheug mij op jouw tutorial! Super leuk dat je er een tutorial van hebt gemaakt. Dank je wel!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat vind ik dit leuk ik heb net de tutorial bekeken bijCards 2Creates heel hartelijk bedankt ik ga hem zeker maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige Doosje. Super gaaf
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    nou voor zover ik het heb bekeken
    vind ik het een superduidelijke tutorial met een goede uitleg!
    Bedankt en liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is dit prachtig Wilma, nog wel in mijn favoriete kleur paars, een goede uitleg is het halve werk toch.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer een mooi doosje in een prachtige kleur. Ik heb even doorgelinkt en je uitleg ziet er prima uit. Alvast bedankt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest