zondag 7 juni 2015

Dameshanger

Hallo lady’s bedankt weer voor de leuke reacties op mijn kerstkaartje. 

Ook wil ik mijn nieuwe volger Jaqueline welkom heten. Jou blog ken ik al een poos dus we kunnen bij elkaar kijken naar alle mooie creaties en wellicht ook nieuwe inspiratie opdoen want jij maakt ook prachtige kaartjes. 

Vandaag heb ik deze deurhanger voor WLVC, daar word gevraagd om een echte dameskaart, maar ik hoop dat een hanger ook zal mogen. Ik heb er meer gemaakt maar nog niet gepubliceerd, dus die zien jullie ook nog wel een keer voorbij komen. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en zelf ben ik wel tevreden. Beter kan natuurlijk altijd, maar ik doe nog altijd mijn best om er iets moois van te maken.
Wat vinden jullie van mijn dames deurhanger dames ??.

Knutselgroet Wilma


Met deze creatie doe ik mee bij:
 W.L.V.C. #49 (een echte dameskaart)

31 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma
    Schitterend gemaakt wat een mooie mallen heb je gebruikt, zo fijntjes allemaal, ik ben weg van je prachtige deurhanger.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een blikvanger met die mooie strik!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    wow wat een prachtige hanger ! Ook je andere kaarten zijn weer erg mooi,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat is die super knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie deurhanger Wilma!
    Mooi heb je die stans verwerkt naast het plaatje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie deurhanger,echt netjes en mooi gemaakt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi en kleurrijk geheel deze hanger en leuk gedaan zo. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een bijzonder vrouwelijke deurhanger, leuk plaatje, prachtige mallen en supermooie strik!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super uit Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma, dit ziet er echt heel leuk uit! Mooi voor een dames(knutsel)kamer...;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende deurhanger Wilma, vind het wel vintage hoor. ..
    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk mag een deurhanger ook, bij WLVC hoeft het nooit persé een kaart te zijn....als het maar vintage is en aan het onderwerp van de challenge voldoet.....en dan mag zo'n prachtige deurhanger lekker meedoen en kunnen wij genieten als we komen kijken op je blog. Succes met de challenge, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige deurhanger,Wilma met een mooie strik als blikvanger.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie dames deurhanger heb je gemaakt, ik vond hem een vleugje Spaans hebben, mooi hoor.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie sfeervolle deurhanger Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie deur hanger heel mooi gemaakt
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie deurhanger, Wilma.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige deurhanger Wilma! Je hebt de klimop en de bloementoef zo mooi verwerkt bovenin en het hek onder het plaatje is heel mooi! Echt top weer :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma,
    je hebt een superleuke dames hanger gemaakt, raar woord eigenlijk..mooie toef en een leuk plaatje,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat ziet er gezellig uit Wilma, mooie vrouwelijke accenten heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma. Wat een leuke dames kaart, hanger,label. Erg leuk samengesteld. Groeten Ztrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je deurhanger Prachtige. Lekker fleurig met mooi kleuren en plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Natuurlijk mag een deurhanger ook Wilma. Wat heb je 'm prachtig en vrouwelijk versierd. Superleuk dat je weer meedoet met de challenge bij WLVC.
    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie deurhanger heb je gemaakt voor onze ladies-challenge, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende deurhanger!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf is ie Wilma!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je deurhanger echt prachtig!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij ziet er weer super uit Wilma, weer erg mooi gemaakt.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi Wilma,
    mooie hanger heb je gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest