woensdag 3 juni 2015

De allerbeste wensen

Hallo lady’s, allemaal weer bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartje.

De titel verraad het al, vandaag weer eens een kerstkaartje. Het is immers donderdag en dan is het kerstkaartjesdag. Ik heb weer eens die oude MD mal gebruikt, die het nog opperbest doet vind ik. Ook de sterrenborder is van MD. Het kleine ronde frame is van Joy. DP van een Actionbloc. 
Wit cardstock, bordeaux satijnglanspapier en een Weestamp plaatje. 
De sketch heb ik van Friday sketches gebruikt, en tevens zit er een klein poesje op voor de challenge van Crafty Creations Challengeblog, waar om een great and small creature word gevraagd. Het stempeltje van Boekenvoordeel, en afgewerkt met witte plakparels en rode inkt. 
Wat vinden jullie er weer van dames !!.

Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

 52 weeks to christmas (Alles mag)
Crafty creations #290 (Alle creatures great and small)

30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Wilma. Met mooie kleuren en details. Toppie
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje Wilma.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje hoor, Wilma! en je vorige die ik weer eens gemist heb zijn ook schatjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma
    Wat een prachtige en lieve kerstkaart. Heel leuk dat je de oude malletjes met nieuwe malletjes combineert, ik probeer ze ook steeds weer tevoorschijn te halen want ze blijven gewoon mooi.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij loop je een beetje op de tijd vooruit Wilma, maar als ik zo'n mooi kaartje gemaakt had zou ik ook niet kunnen wachten met plaatsen!!!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, hihihi, ik schrok al...soms ben ik de dagen een beetje kwijt als ik in de nachtdienst zit, maar nu wist ik toch zeker dat het woensdag was. Maar dat neemt niet weg dat je kaartje erg leuk is! Zo'n enig afdrukje!
    Prachtige vorm en stansen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch wel grappig hoe we op de duur gefixeerd worden op de donderdag als kerstkaartjesdag... en dan raakt een mens al eens de draad kwijt in de dagen...
    Maar duidelijk niet in het kaartjesmaken! Zo'n schattige kerstkaart! Heeeeeeel mooi!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    ik dacht ook al, is het donderdag..Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt, alles mooi gecombineerd, wat heb je mooie sterren gebruikt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps, iets te vroeg en zodoende zie ik dat je met dezelfde sketch als ik aan de slag ben gegaan. Alleen jij een beetje vroeg en ik nog lang niet klaar. Maar het is wel een schitterend kaartje, heel mooi gecombineerd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Het is een schitterend kaartje. Mooie kleuren en mooie stansen heb je gebruikt.
    Lieve groet
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een geweldig mooie kerstkaart zowel de kleuren als de afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Wilma en in mijn lievelingskleur!
    Liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat een prachtig kaartje Wilma! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart Wilma, de oude malletjes doen het nog prima. ...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vreselijk lief kaartje zeg xx

    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooie sfeervolle kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart Wilma! Heel mooi model en de banners heb je heel leuk geplaatst :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wilma - lief plaatje en de combinatie met de malletjes is super. Het oudje van MD doet het nog prima.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En dat heb je weer heel mooi gemaakt Wilma ...schitterend kaartje en ook weer heel mooi afgewerkt...SUPER!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart Wilma,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi wilma,
    wat een mooi kerstkaartje!
    ook onderstaand kaartje vind ik weer super mooi,
    dat kleuren op kraft is altijd zo mooi!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wilma,
    wat een lief en mooi Kerstkaartje
    ook je vorige post bewonderd heel mooi gemaakt allemaal
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een supermooi kaartje, Wilma.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kaart!
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig die ik gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Met mijn schouder gaat het weer prima dus probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    Toffe kaart. Super dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een mooi kaartje
    Groetjes Lil DT 52 weeks to christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi
    mooi kerstkaartje
    bedankt om mee te doen bij 52WTC
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest