dinsdag 16 juni 2015

Girly

Hallo dames, wat heb ik weer met plezier jullie berichtjes gelezen, bedankt maar weer !!!

Deze keer een echte meisjeskaart met vooral roze, en een beetje geel. 
Met een leuke Bestie die de bloemetjes water gaat geven. In gekleurd met mijn Faber Castell potloden. Basis zacht roze cardstock en DP van Joy en een reststrookje. 2 Verschillende stukjes roze papier wat je na het embossen op kunt schuren zodat het embos patroontje beter zichtbaar word.  De sketch heb ik van het Friday sketch challengeblog. Bestie staat in een sierlijk lijstje van Spellbinders. Van Studio Light heb ik 2 kleine shabby-chic vlindertjes gebruikt. Het kleine cirkeltje van het tekstlabeltje heb ik van NS, en het roze ribbel cirkeltje eronder is ook een Spellbinder. Het stempeltje is van Boekenvoordeel. Van de gebruikte embossingfolders is er 1 van MD, en de andere weet ik helaas niet meer, ik heb de verpakking niet meer. Een mooi wit kantje met hartjes eraan, waar ik een smal hartroze organza lintje doorheen heb gehaald. Op de DP strook een strikje van zacht roze satijnlint met daarop een strikje van het hard roze organza lint. 
Hierop een mooie brad. Een kleine bloementoef met takjes van Joy. Witte strassteentjes waar ik de hoekjes van de digi mee heb vastgezet, en 3 onder elkaar op het grootste stuk ge-emboste roze papier. En tenslotte een roze strassteentje onder in de hoek. 
Wat vinden jullie van mijn meisjeskaartje dames, ik ben weer heel benieuwd !!!

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

Crafty creations #291 (Embossing)
Scrapping 4 fun #44 (Birthday)
Stempelsonne #143 (Anything goes)
Duymelot #juni (Anything goes)
My Besties dutch girls designs (Alles mag, met bandjes, kantjes en lint)
Kleuren met potloden #juni (Alles mag)

39 opmerkingen:

  1. Een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg GIRLY, hihi Prachtig Wilma en zo lekker roze...ik hou ervan!
    Geel en Roze zou ik niet bij elkaar bedenken, maar staat echt wel tof!
    Fijne avond nog, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    je hebt 2 mooie kleurtjes bij elkaar gekozen, een schattige digi en een superlief kaartje gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie fleurige kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben ik blij om een kaart met een Bestie te zien Wilma.
    En wat voor één, hij is beeldschoon, je hebt prachtig gekleurd.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs en graag tot de volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, wat heb je de digi prachtig ingekleurd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een op en top meisjeskaart Wilma, ik vind 'm prachtig

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi en zeker een kleurrijk kaartje Wilma...een prachtig ingekleurde Bestie rtop....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje Wilma, wat een mooi vrolijk kaartje Wilma.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart, heel erg mooi en leuke digi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe girly kaart! Ik vind het reuzemooi gekleurd, het geel vind ik er erg mooi bij, zou dit zelf niet gedurfd hebben!
    toffe vlindertjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma, wat heb je dit mooi gedaan. Ik verbaas me over het kleuren. De kleuren zijn best. Fel en dat lukt mij niet zo goed met potloden. Doezel je dan niet? Ik vind het top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne, als ik het nodig vind doezel ik. Maar ik vind het heerlijk om mijn potloden echt stevig te gebruiken, en dan steeds meer of minder druk te geven naargelang de lichtval die er nodig is. Soms doezel ik ook met geurloze terpentine, vooral als ik het wat egaler wil krijgen. Ik hoop dat je hier de nodige uitleg van me hebt gekregen!!
      xx Wilma

      Verwijderen
  13. Je kaart is weer helemaal schitterend, vrolijk, mooi papier en prachtige Bestie!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Wilma, wat gaaf ingekleurd is je stempel, mooie kleurencombi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel zoet meisjeskaartje!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een snoepje van een kaart!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is echt een op en top meidenkaart.
    Schitterend Wilma!!!

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wilma je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Het stempeltje en de kleurtjes zijn helemaal girly.
    En prachtig ingekleurd.
    Bedankt voor je deelname aan de Alles Mag Challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte meisjes kaart Wilma! Zo prachtig ingekleurd, zulke mooie roze tinten ... I love it :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a beautiful girly card, love all the detail.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje heb je gemaakt Wilma - prachtigmooi gekleurd en supermooi gedaan - het is een plaatje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card.
    Thank you for joinin us at the Stempelsonnen challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief kaartje heb je gemaakt en wat heb je prachtig gekleurd. Ziet er super uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje en zo lekker rose. Heerlijk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Wilma, wat een vrolijke kaart zeg en heel kleurrijk! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd op ons Duymelotblog.
    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind hem super schattig en zo heerlijk roze!!
    Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met potloden!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk je weer te zien bij onze challenge bij MBDGD, Wilma, en dan ook nog met zo'n heerlijk, vrolijk Bestie-Kaartje! Leuk! Supermooi gemaakt! Super dat je met onze challenge mee doet!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat is dit schitterend!!! En die kleurencombi vindt ik ook prachtig!!!
    Bedankt voor het meedoen bij MBDGD.

    Lfs Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow deze is ook écht gaaf Wilma.
    Ook weer prachtig ingekleurd.... vind je manier van inkleuren helemaal top!
    Gezellig dat je nog een keer meedoet met onze alles mag challenge.
    Nogmaals heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig Wilma, wat een heerlijke kleuren! Prachtig afgewerkt en weer zo mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi Wilma
    wat een toffe kaart
    fijn dat je mee doet bij FSC
    grtjs Lisbeth
    DT-FSC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Cute card. Thanks for joining us at Crafty Creations. Hugs Anna-Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is gorgeous. Thanks for joining us at Scrapping4Fun Challenges. Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. nog zo'n mooie kaart. leuk dat je ook met deze meedoet bij onze challenge van Kleuren met potloden. Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg leuk.
    Fijn dat je meedoet met de challenge bij My Besties Dutch Girls Designs.

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg leuk.
    Fijn dat je meedoet met de challenge bij My Besties Dutch Girls Designs.

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een ontzettend mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij MBDGD

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest