zondag 21 juni 2015

Take a break

Hallo knutselaars, heel veel dank voor de reacties op mijn vorige kaartje, was weer super om te lezen!!

Vandaag begint er bij KIC weer een nieuwe challenge, 
en de opdracht luidt “een vaderdagkaart”.
Onze nieuwe challenge wordt gesponsord door Scrap & Co.

Deze kaart is mijn bijdrage, een kaartje met een glimlach. Mijn hubbie is een hele harde werker, en hij verdiend wel wat rust hoor. Als hij ‘s avonds terug op de camping komt moet hij nog altijd heel veel voor zijn werk op de computer doen en is toch gauw tot een uurtje of 8-9 bezig, en dat terwijl hij ’s ochtends toch om half 6- 6 uur opstaat om naar zijn werk te gaan. Hij rijd vaak half Nederland door om op zijn werkplek te komen. Vaak is hij na een lange week werken echt helemaal doodmoe. Dus hij verdiend wel een beetje rust en mag wel eens een extra keer goed verwend, en in de watten gelegd te worden. Daar ga ik dan voor zorgen op de camping natuurlijk. Daar zijn we toch al, haha !!
En natuurlijk krijgt hij ook nog wel een klein cadeautje en dit grappige kaartje hoor. Ik heb voor hem ook een lekker Belgisch kabouter biertje gekocht, vind hij heerlijk en kan hij lekker van snurken, haha !! 
Onze kinderen komen vandaag nog niet, dus hij heeft alle rust.
Wat vinden jullie er van Dames ??

Groetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
Chocolate coffee cards #93 (Pearls)

27 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en hij is helemaal afgestemd op je man! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een guitig kaartje. Mooi gedaan!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje Wilma...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige leuke kaart heb je voor je mannetje gemaakt Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie mannen kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart heb je gemaakt voor jouw man Wilma! Wat een harde werker is hij en wat zal hij heerlijk genieten van zijn biertje en dit kaartje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    leg hem maar lekker in de watten, je kaartje ziet er prachtig uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schitterend kaartje Wilma...vol met grappige details...en doe hem vandaag maar lekker verwennen...morgen is het weer werkendag...

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahhaa, daar hou ik wel van...een beetje humor op een kaart. Prachtig gedaan Wilma! En verwen je manneke maar eens lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma. Een leuke kaart! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,

    Wat een superleuke kaart.Grappig plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe kaart en met een BELGISCH biertje wordt het vast en zeker feest!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig kaartje Wilma, en is het kabouter biertje al op?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een kei gave kaart Wilma, wat heb je de kaart mooi opgebouwd, héél leuk gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend grappige kaart Wilma, er is veel te zien
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou, die man van je verdient zeker eenmotorige kaart en wat verwennerij. Dat is jou wel toevertrouwd. De kaart is erg leuk en toepasselijk. Nu het in de watten leggennog ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,
    wat een superleuke kaart heb je voor hem gemaakt ! Ik denk dat hij wel een leuke vaderdag heeft gehad en dat heeft hij ook verdiend als ik het zo hoor :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ja man heeft zeker wel een extraatje verdiend als ik het zo lees. Heel toepasselijk "take a break"!, leuke kaart geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wouw , wat een prachtige kart en er is zoveel op te zien . En alles past zo goed bij elkaar.
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge bij cc&cc, succes!
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart voor je man. Leuk met details erop wat op hem van toepassing heeft.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is super Wilma,hij vond hem vast leuk.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Wilma,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt, daar zal je man best om moeten lachen!!!
    wat heb je een hoop mooie creaties gemaakt, doordat ik een weekje ben weggeweest heb ik best wat gemist, maar ik ben al wezen kijken mooi is dat doosje! Ook de kaarten mogen er weer zijn!!! Applaus!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is super Wilma. Ik ben benieuwd wat hij ervan vond :)
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest