maandag 15 juni 2015

Tic Tac Tea

Hoi hoi dames, iedereen die een reactie op mijn laatste kaartje achter liet weer heel erg bedankt daarvoor.

Vandaag begint er bij het ABC-challengeblog weer een nieuwe uitdaging. En deze luid ”Gebruikt kant op je Kaart”. De sponsor is Paper Shelther
Deze kaart is mij 2e en tevens laatste bijdrage als gastdesigner voor de challenge.
Deze digi is ook van Paper Shelter, en heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell potlo den. Ik heb mallen gebruikt van Go Kreate, Joy, NS, en MD. Wat vinden jullie van mijn kaart met standaardje dames ??.

Knutselgroetjes Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:

Duymelot #juni (Anything goes)
de Egel #6 (Feest met een twist)
Addicted to stamps #106 (Summers colours)
Scrapping 4 fun #44 (Birthday)
Kleuren met potloden #juni (Alles mag)

24 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje, jammer dat je ermee stoptIk kijk mijn ogen uit echt prachtig......Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart weer een beauty!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik bij jou altijd zo knap vind is dat jij zoveel kleurtjes durft te gebruiken op je kaarten. Ik vind het niet altijd mooi maar bij deze kaart klopt het weer helemaal en weet je al deze kleurtjes ook heel mooi bij elkaar te brengen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en wat heb je een leuke titel bedacht op je kaartje. Je digi is ook weer erg mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleurrijker kun je een kaart niet maken. Goed werk Wilma!
    Lia x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma,mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg wat een top creatie! Daar ben je wel even zoet mee geweest!
    Mooi hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwww wat een gaaf kaartje Wilma,
    prachtige kleuren heb je gebruikt!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi Wilma! Zo mooi ingekleurd, heerlijk kleurrijk en de bloementoef is super mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super fleurige en kleurrijke kaart Wilma!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kantje heb je gebruikt en je kaartje is
    heel vrolijk en vol kleuren!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kaart heb je gemaakt Wilma - helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en wat lekker veel kleurtjes. Prachtig gecombineerd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een kleurrijke kaart Wilma, ziet er feestelijk uit.
    Dank je voor je deelname aan de juni-challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful and colourful card.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaart Wilma. Leuk dat je meedoet met onze alles mag challenge bij kleuren met potloden. Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een fleurige kaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WOW, this is totally stunning! Gorgeous coloring and the whole design. So Alice in Wonderland :D Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart weer Wilma!!!
    En wat is de digi weer geweldig ingekleurd!!
    Dank je voor je (trouwe) deelname bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Woww wat een gave en mooie kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig zeg!! Heerlijk fleurig zo alles bij elkaar.
    Gezellig dat je meedoet met onze wedstrijd bij de creashop.
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Wilma,
    ik had deze dus gemist...zie het nu , nu ik alle kaarten aan het bekijken ben bij de Egel voor de winnaar..
    Het is en super vrolijke feestkaart!
    Dank je voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest