zondag 12 juli 2015

Een baby

Goedemorgen dames, heel veel dank voor jullie reacties. 

Momenteel dat ik dit tik (woensdag) heb ik zelf geen internet, en kan dus ook geen reacties bij jullie achterlaten. Maar ik ga er van uit dat het maandag (morgen dus) wel weer hersteld zal zijn. Het is heel fijn om te zien dat ondanks ik geen reacties achter kan laten bij jullie, ik toch de trouwe volgers zie blijven reageren. Super tof vind ik dat. 

Ik mag bij mijn knutselvriendin Marian op de camping wel op internet, zij is aangesloten op een andere mast die wel werkt. Zodoende kan ik wel even jullie reacties en kaarten bekijken, maar ik wil daar niet te veel misbruik van maken. Zodra het internet bij mij weer werkt kom ik weer gezellig bij jullie langs.

Dan nu mijn kaartje. Bij Cards2Create is het weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen. Ik heb er een roze babykaart van gemaakt, met een plaatje van Gerda en ook de schoentjes heb ik uit een plaatje van haar geknipt. Basiskaart wit cardstock, DP van Craft&You Eastergreetings. Verder nog wat restpapier in wit en roze. Van MD heb ik de rechthoek en het hobbelpaard gebruikt. Van Spellbinders de 2 vierkante mallen, en van NS de tekstmal. De bloemen en bladeren zijn van een Floral pons, en de andere takjes van een Martha Stewart pons. Onder een brede strook kant. In het hart van de bloempjes een parelkraaltje, en verder afgewerkt met plakparels. Geïnkt met oud roze.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames ??.

Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
 Cheerful sketches  #juli (Sketch)

21 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk nostalgisch lief baby kaartje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en lief en schattig kaartje en die schoentjes zo liefff.
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lief kaartje....jij bent echt een kei in geboortekaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief babykaartje! Tof bloemenhoekje heb je gemaakt, en weer zo supermooi alles gecombineerd!
    Maar jij dat allemaal op camping? Wat een verhuis moet dat toch zijn!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en prachtig babykaartje Wilma, prachtige details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma Schitterend! Wat mooi samengesteld met al deze materialen. Heel schattig plaatje. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi wilma,
    altijd mooi de plaatjes van bessie gutmann!
    Je hebt er een supermooie kaart mee gemaakt!
    Mooie details!!!!
    Fijn dat je vriendin wat internet wilde "lenen"aan je,
    want zonder blogland is het toch een beetje kaal!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohh wat een ontzettend lief kaartje Wilma!!!
    Hoop voor jullie dat het internet snel weer werkt.... wat zijn we toch onthand zonder internet ;) ...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die plaatjes zijn zo lief. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dotje, prachtige bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woooow Wilma wat een super schattig babykaartje...alles past zooooo mooi bij elkaar en ook de stansjes zijn schitterend....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Wilma. Echt een super lief geboortekaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart weer,Wilma.Leuk zijn de schoentjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi babykaartje Wilma, leuk dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches, wens je veel succes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige babykaart Wilma! Zo leuk gedaan met de babyschoentjes en het hobbelpaardje :) Ik begrijp heel goed dat je niet teveel gebruik wil maken van jouw vriendin's internet ;) Hopelijk doet jouw internet het vandaag weer en kan je lekker op jouw gemakje bloggen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma,
    Wat een schattig kaartje, erg lief.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een hele mooie kaart. Gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fantastisch mooie kaart Wilma!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waow, met zo een kaartje smelt je weg. Wat is dit super mooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje van een kaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Wilma...prachtige details!
    Dank je wel voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest