maandag 20 juli 2015

Een heel oud kistje

Hoi hoi dames, heel veel dank weer voor jullie trouwe reacties.

Deze keer heb ik een heel oud sieradenkistje wat ik vond op de rommelmarkt opgepimpt. Eerst helemaal geschuurd en daarna opgeverfd met decoverf in 2 tinten blauw. De donkerste heb ik heel subtiel wat op de randjes aan gebracht met een klein sponsje om het een oude look terug te geven. Daarna met matte vernis gelakt om het watervast te maken. Jammer genoeg ben ik vergeten om een foto te maken van hoe het er in de oude staat uitzag, maar het was heel donkerbruin. Langs de rand van de deksel heb ik zelfgerimpelde kant gelijmd. Het papier wat ik erop heb gelijmd is van Maja Design en heb ik eerst bewerkt met kobaltblauwe inkt. 
Aan de zij- en achterkant ook dit kant geplakt. Opgesierd met gestanste hoekjes en ornamentjes. Op de deksel allemaal parelkraaltjes een voor een langs de rand gelijmd. Daarna een foto van Pion in een frame van Joy en NS geplakt. Een bloementoef met een kant en klare swirl en bloemen met takjes van Cherry Lynn en MB. De vlinders zijn ook van een Pionvel. 
Aan de binnenkant het orginele spiegeltje terug gelijmd en metalen zilveren hoekjes opgelijmd. Verder afgewerkt met witte parels en een Zeeuwse knop. Wat vinden jullie er weer van lady’s ??.

Liefs Wilma











Met deze creatie doe ik mee bij:

Everybody art #333 (papers and embellishments 3 x)
W.L.V.C. #51 (Fotoinspiratie)
Handmade challenge #27 (Keine Karte/no card)

24 opmerkingen:

  1. Een juweeltje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dit is prachtig Wilma, geweldig al die mooie details.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je van een oud, bruin kistje iets schitterends gemaakt Wilma, echt fantastisch!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Wilma,
    ik moet je complimenteren met je mooie kaart hieronder, namens Richard mijn man, hij vindt het watervalletje heel mooi met die lieve plaatjes zei hij, dus.. bij deze!!!!
    Ik vind het ook weer prachtig net als dit geweldig mooie kistje, wat heb je er een pronkstuk van gemaakt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kistje heb je ervan gemaakt Wilma.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben er gewoon stil van.....wat is dit prachtig zeg....zo mooi gedaan en zo helemaal mijn ding....Ik zie het hier al in de kamer staan...in gedachten dan hè hahaha....Super gedaan meis....dikke complimenten en ik ben blij dat je deze hebt gedeeld bij de challenge van WLVC want ik zie...helaas....heel veel dingen niet omdat het veel te veel wordt zachtjes aan maar bij WLVC mis ik nietssssss. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw chic.
    Dit heb je knap gedaan Wilma.
    Geef het maar een leuk plaatsje.
    Jammer dat je er geen voor en na foto van gemaakt hebt, is nog leuker om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je er een een schitterend mooi kistje van gemaakt!
    Ziet er chic uit!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Wilma, dat ziet er schitterd uit. Mooi gemaakt hoor, heel chic.
    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Wilma, prachtig kistje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat supergaaf opgepimpt Wilma, een toppertje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastisch mooi gemaakt Wilma... het is echt prachtig geworden!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je het kistje prachtig gepimpt, mooi de verf in 2 kleuren en het deksel in vintage stijl ziet er super uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo.. héé... wat is dit mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Wilma! Schitterend opgepimpt! Leuk he hoe je zo spulletjes van de rommelmarkt nieuw leven in kan blazen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kistje is het zo geworden Wilma, erg mooi gepimpt, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww, wat heb je het prachtig opgepimpt. Mooi papier heb je ervoor gebruikt. Alles pat ook heel erg mooi bij elkaar.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw, wat een sieraad voor je sieraden. Prachtig gemaakt. Ik zit hier mijn ogen uit te kijken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha super enthousiast aan het werk gegaan en dan vergeten een foto te maken hoe het er eerst uit zag...heel herkenbaar!
    Maar we geloven je op je woord! Ik kan me er absoluut iets bij voorstellen! En het resultaat mag er dan ook zeker zijn! Wat een beauty! Wat zul je hier ongelofelijk veel plezier aan hebben!
    Dank voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. PRACHTIG!, bedankt voor je deelname bij WLVC, succes!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    wat heb je het kistje heel mooi bewerkt het resultaat is prachtig liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit kistje is echt heel mooi vintage geworden! Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend wat je met dit kistje gedaan hebt.
    Bedankt dat je meedoet bij Handmade.
    xxx Michelle (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest