donderdag 9 juli 2015

Hobbelpaard kerst week 28

Hallo blogmaatjes, misschien hebben jullie het al gemerkt dat ik al bijna een week geen reacties achterlaat bij de nieuwe kaarten / creaties van mijn volgers. Tot mijn spijt ligt internet er hier op de camping al weer uit en kan ik dus niet bloggen en jullie prachtige kaarten te bekijken. Voor de publicatie van mijn kaarten moet ik dus uitwijken naar een ander adres in de buurt, ik hoop dat jullie hiervoor begrip op kunnen brengen. Zodra we weer internet hebben kom ik weer gezellig bij jullie langs, sorry dames het is niet anders !!!. Waar zijn we eigenlijk zonder internet, @%#*&%!!!!!

Nu dan mijn kaartje. Donderdag, kerstkaartjesdag !!. Het basispapier is bruin linnen, en het DP is de Scandanavia lijn van Studio Light. Het overige is restpapier. Het plaatje is een al ingekleurde stempel van Elisabeth Bell. Gebruikte mallen van MD zijn de sterrenborder, het uithangbord en de kleine poinsettia’s. De hoeken zijn van Leabilities, en de kerstboom van MB. De takjes zijn van een Floral pons. Verder witte parelkraaltjes, bruine plakparels, 2 Zeeuwse knoppen, en een bronskleurige metalen staartster.
Wat vinden jullie van mijn kerstkaartje dames !!. En hopelijk heel snel tot ziens.

Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

22 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende creatie!!!
    Leuk dat je meedoet met 52W...

    Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Wilma, prachtige details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Wilma en een gaaf ontwerp...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Super mooie kaart zeg, wowww ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hel erg leuk gedaan....alweer een prachtige kerstkaart erbij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maak je maar niet druk over het internet Wilma, je hebt vakantie!!
    Je kaart is een beauy!
    Lia, DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje Wilma
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    wat vervelend voor je,
    ja zonder internet zijn we nergens!
    Je kaartje is meer dan prachtig!
    En gewoon doorgaan,
    met of zonder internet!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is leuk Wilma! En wat een prachtig inkleurwerk, knap hoor!

    Groetjes

    RImmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kerstkaart Wilma! Prachtig model en de kleuren en de kerstboom zijn een super leuke touch :) Wat naar dat jouw internet er steeds uit ligt! Hopelijk doet het het snel weer en kan je weer lekker Bloggen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterend mooi kaartje
    leuk model is dit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heel mooi kaartje leuk model groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje! Met of zonder internet, gewoon heerlijk genieten van de camping, de rust en het gefreubel! tot blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart Wilma! en nog gefeliciteerd met je Challenge kaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Wilma, een mooi model kaart, alles past weer zo mooi bij elkaar, schitterend gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Wilma, en waar zouden we zijn zonder internet...lekker aan het genieten op de camping toch!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma, ik lef helemaal met je mee. Ik zit niet eens op de camping en heb al last met internet op mijlpalen. Dat betekent dat ik dan niets kan plaatsen.
    Hopelijk lukt het me morgen, want ik wil het een en ander klaar zetten voor als we weg zijn.
    Jouw kaart is prachtig. Het model vind ik erg leu, kun je ook lekker vel op kwijt.
    Groetjes en geniet maar van de mooie dagen die er aan komen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart.
    Leuk model.
    Vervelend dat je geen internet hebt.
    Hopelijk is het snel opgelost.
    Groetjes ina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi wilma,
    Een mooie kaart heb je weer gemaakt voor 52 WTC, zo gaan we maar lekker trouw door....en zijn we aan het einde van het jaar blij. Je hebt de challenge gewoonnen, gefeliciteerd! Wil je even contact met me opnemen? Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest