donderdag 16 juli 2015

Kraft met Kerst

Hallo lieve bloggertjes, dank je wel voor de reacties op mijn vorige kaart, heb met veel plezier zoals altijd, jullie commentaar weer gelezen, zo bemoedigend werkt dat.

Vandaag is het weer donderdag, dus tijd voor een kerstkaartje. 
Deze keer heb ik het wat eenvoudiger gehouden. Met een mal van Creative Expressions een mal uit de kaart gesneden. Op het midden van de mal groen kerstpapier. Van MD de sterrenmal met wat glitter, daarop de kandelaar van Precious Marieke. De letters en hoekjes van MD. Opgesierd met wat plakparels, en de vlam van de kaars geïnkt met geel, rood, en blauw, daarop een beetje glitter.
Ik ben blij met jullie commentaar dames !!

Dan wil ik nog even laten weten dat ik de juni-challenge prijs al in mijn bezit heb. Prachtige kerstknipvellen van Gerda’s hobbyshop en prachtig kerst designpapier. Dank jullie wel dames van het design-team

Lieve knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

22 opmerkingen:

  1. Dit heb je weer leuk gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart weer Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    je hebt een mooie kerstkaart gemaakt, de sterrenmal is er prachtig bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje weer Wilma!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg, deze kaart! Ik vind een kaart met kraft vaak heel mooi. Fijn als een prijs zo goed bij je past. Daar komen vast weer een paar heel mooie kaarten van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nieuwe materialen, nieuwe inspiratie-ideetjes, leuk hé!
    ook dit is weer een mooie kaart!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eeen schitterend kaartje Wilma...zo mooi die accentjes op het kraft...weer een TOP kaartje erbij...
    gefeliciteerd met je prijsje en veel plezier ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Wilma, mooie mallen heb je gebruikt, ik vind het kraft papier prachtig voor deze kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een mooitje om aan de kerstcollectie toe te voegen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een erg leuke kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij zegt eenvoudig maar als je goed kijkt dan zie je dat er toch altijd meer werk aan is geweest dan je zou vermoeden. Heel mooi gedaan....supers.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer leuk, en je andere kaarten matuurlijk ook weer prachtig.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart.
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel erg mooi kerstkaartje Wilma, proficiat met je prijs....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Wilma,
    prachtige kerstkaart ik ben gek op kraftkaartjes, ook het vogelkaartje hieronder weer ik weer een prachtige!
    De tuinkaart in zachte tinten ook heel erg mooi!
    Fijn dat je weer internet hebt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie kerstkaart Wilma! Heel leuk gedaan in combinatie met kraft! Eenvoudig is ook heel mooi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart is dit weer geworden Wilma, leuk dat je zo tevreden bent met de prijs. Bedankt weer voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt met de mooie mal van Creative Expressions. Ik ben ook helemaal weg van dei mallen. Heb er inmiddels ook al aardig wat van. Ik heb voor mogen toevallig ook een kaart ingepland staan, waar een gedeelte van de Creatieve Expressions mal op zit.

    Fijne vakantie nog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi
    leuk kaartje
    tof dat je mee doet bij 52WTC
    grtjs Lisbeth
    DT-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest