vrijdag 24 juli 2015

Old stuff

Hallo lieve blogdinnen, bedankt weer voor jullie reacties op mijn laatste blogbericht. 

En ik wil ook heel graag mijn nieuwe volger Marja een warm welkom heten, ik hoop dat we elkaar zullen inspireren.

Deze keer heb ik een kaart gemaakt met oude MD mallen, plaatje en DP. 
En zeg nou zelf …….ze doen het toch nog steeds prachtig. Het basispapier is donkerbruin linnen cardstock. De kaart heb ik gemaakt voor een dame die 50 jaar word. Om een ronde vorm te krijgen heb ik 2x dezelfde frame’s gestanst en dwars op elkaar geplakt. Plaatje erop, nog een 3D bloemenplaatje, en opgesierd met swirl, waaiertakjes, bloem, en bladeren. Aan de rechterkant een label met 50 van stickerletters erop die ik met watervaste stift bruin heb gemaakt, een mooie zachtgroene organza strik. Geïnkt heb ik met wit en zacht groen, en op de bloem de strik en het labeltje een mooie glittersteen. 
Wat vinden jullie van mijn Oldie dames ??

Liefs Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

ABC challenge (N is for Number)
Mariannedesign divas #juli (Round cards and / or use circles)

24 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan Wil, het ziet er prachtig uit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Wilma, je kaart is beeld en beeldschoon, mooi model en weer zo prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n beauty.
    Zo'n mallen blijven mooi en je kan er heel veel kanten mee uit.
    Dit heb je schitterend gemaakt Wilma.

    Reactie over je kaartje voor de zomerchallenge staat bij je melkpakje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat je met je oldie niet de 50-jarige bedoelt... ha ha!
    héél mooi kaartje, en waarom niet met de oudere materialen, die waren mooi en blijven mooi om te gebruiken, zou zonde zijn om ze in de kast te laten!
    toffe kleurencombinatie ook!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks oldie, het is een plaatje en het frame is erg mooi. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt, Wilma!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely job on this charming card. Thank you for joining us at ABC Challenge! Good luck and please join us again!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, leuk model.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt heel mooi uit Wilma. Prachtige kaart.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Wilma.......
    Het zijn dan misschien oudere mallen maar ze doen het nog steeds prima.
    Ik vind het ook leuk om af en toe eens wat oudere mallen te gebruiken, zelfs de hand embossingmallen.
    Het blijft allemaal errug leuk, toch!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Wilma, vind het supermooi....

    roetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een prachtige kaart Wilma! Zo zie je maar dat 'oude' mallen heel mooi blijven om te gebruiken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wil,
    ook ik gebruik nog graag de oudjes, ze blijven mooi..jij hebt weer een prachtige creatie gemaakt, met een gave strik,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Wil. Leuke die mallen zo verwerkt. Doet het erg fraai. Mooie strik ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi wilma,
    mooi zeg dit kaartje,
    het is toch niet erg om de wat oudere mallen ook te gebruiken,
    soms denk ik weleens, er komt zoveel nieuws uit dat je helemaal niet meer aan de oudere toe komt, ik gebruik het ook nog steeds hoor, en bij jou is het toch een prachtige creatie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi kaartje met deze mooie oude mal groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf, je old lady! Mooi ook de kleuren bij elkaar.
    Superleuk voor een Sarah!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi vintage!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Really fabulous design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zonde om de oude spulletjes in de kast te laten liggen.
    Je laat ons hier zien dat je er zeker nog wel super mooie kaartjes mee kan maken.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a gorgeous project! Such wonderful work. Thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely creation you made!!!
    Thanks for join us at Marianne Design Divas!
    Greetings,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very romantic card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest