maandag 6 juli 2015

Rust maar lekker uit

Hallo luitjes, allemaal weer super dank voor al die leuke reacties op mijn vorige kaartje. Ik vond het superleuk om weer te mogen lezen !!

Deze keer heb ik een CAS-kaart gemaakt. Een beterschapkaartje. Basis wit cardstock, rood linnen en nog 2 andere roodtinten cardstock.
De gebruikte mallen zijn van Spellbinders en Joy, en de takjes heb ik met een Floral pons gedaan. Een rood bolletjes lint op de kaart en een effen rood strikje erop. Hierop een rode sierbrad met strass. Afgewerkt met witte plakparels. De stempeltjes in het midden zijn beide van MD. 
Wat vinden jullie van mijn CAS-kaartje Dames ?

Liefs Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

Cards and scrap #239 (Negative space cards)
Everybody art #331 (Clean and Simple)
Crafty creations  #292 (Red, white and /or Blue)
Chocolate coffee cards #94 (Seeing Red)
Knutsels en kadootjes #26 (Beterschap)

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met mooi kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, heel iets anders dan we van je gewend zijn.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi strak kaartje...leuk dat je meedoet bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie CAS kaart Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Een hele mooie cas kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    het is een heel mooi, fris Cas-kaartje! Ik houd er wel van. leuk ook dat je afwisselt van stijlen!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma
    Prachtig is je Cas kaart, meer heeft de kaart niet nodig, mooie kleuren en de bloemen weer zo mooi erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Ik vind die mallen echt prachtig en je hebt er een heel mooi geheel van weten te maken!!! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart super mooi. Zelf heb ik altijd moeite met het maken van CAS kaartjes

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma
    Een prachtige beterschap kaart is het zo.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards & Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Wilma, mooie beterschapswens....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi wilma,
    mooie kaart met lieve wens!
    heel mooi bij elkaar passend!
    Onderstaand kaartje met theekopjes helemaal gezellig!
    Leuk gemaakt!
    Van harte met je nieuwe DT_schap!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige beterschapskaartje Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige, stijlvolle beterschapskaart Wilma! Heel mooi CAS :) Ik heb toevallig deze stempel ook gebruikt voor een ziek iemand.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Wilma, heel stijlvol.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi beterschapskaartje Wilma...leuk in dezze CAS stijl...en de kleurtjes komen zo mooi uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie caskaart Wilma! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely sweet card, thanks for sharing and joining us at CC&CC cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke caskaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest