woensdag 15 juli 2015

Zangvogeltje

Hoi hoi dames, allemaal nog een keer extra dank dat jullie, ondanks dat ik geen internet had, zo trouw zijn blijven reageren, super hoor !!

Vandaag een kaart met de sketch van Cards & Scrap. Basis Kraft, DP van een grote scrapblok, geel cardstock, en nog wat restjes voor de takjes.  
Het 3D plaatje komt uit een stansblok, net als het labeltje. De bloempjes zijn kant en klaar zo gekocht, ik heb daar met een ponsje meeldraadjes in gemaakt, en daar weer een parelkraaltje in. De border is van Precious Marieke. Het stukje Kraft heb ik met roze borduurgaren gestikt.
Wat plakparels op de sketch en de kaart. Bij de bloemetjes een paar licht roze transparante druppels. 
Wat vinden jullie er weer van dames ??

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:

 Cards and scrap #240 (Sketch)
Crafty Creations #293 (Now that´s Cool)

14 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Wilma ik heb mijn bijdrage ook net geplaatst!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Wilma...mooi modelletje!
    Ik kom er morgen mee...maar dan als kerstkaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje Wilma, mooie verwerking van de sketch. ...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitwerking van de sketch.
    Het is een heel fris kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart , zo leuk al die verschillende kaarten met deze schets, je kunt er alle kanten mee op! Die van mij staat ook ingepland.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige uitwerking van de toch wel vrij moeilijke sketch.
    Hele mooie materialen en je hebt dat weer knap voor mekaar gekregen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Wilma...leuke sketch is dat....en alles past perfect bij elkaar....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had de sketch ook gezien en wist niet zo gauw wat ik ermee aan moest. Maar daar had jij geen last van. Supermooi gemaakt Wilma!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan, Wilma. Ik zag de sketch ook, maar heb hem laten gaan. Vooral de bloemetjes bij de tekst zijn prachtig.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wilma je hebt een hele mooie kaart gemaakt met deze sketch.
    Heel mooi plaatje!
    En wat een mooie bloemen toef heb je erop gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje Wilma! Het zangvogeltje is een super leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,
    je hebt de sketch mooi uitgewerkt, leuke mal en bloemetjes, mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit een mooie kaart Wilma!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest