dinsdag 18 augustus 2015

50-er jaren

Hallo beste blog vriendinnen, ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor jullie reacties op mijn kaarten tijdens deze vakantie periode. Zelf zit ik de laatste weken nauwelijks op de blogs vanwege onze vakantie, en toch krijg ik steeds hele leuke lieve reacties van jullie, op de kaartjes die ik plaats. 
Heel erg fijn vind ik dat, echt super !!. A.s maandag word alles weer normaal. Het mannetje gaat weer aan het werk, dus alles gaat dan weer zijn gangetje.

De kaart die ik heb gemaakt, is er eentje met een heel oude foto van mijn neef(je) die inmiddels al in de 60 is, ik weet eigenlijk niet exact hoe oud hij is. Basis bruin cardstock. DP van Paper Mania. Zalm cardstock, divers reststukjes bruin in verschillende tinten, en nog een stukje Kraft. De bladeren bij de bloementoef van grasgroen linnen. Tonnie staat als 2 jarig ventje met zij grote knuffelbeer op de foto. De frames zijn van Spellbinder, de bloemenborder is van Dixicraft,  dan nog het MD hobbelpaardje, en de bladeren van Cheery Lynn. Ook het stempeltje is van MD. 
Een bloementoefje van 3 kant en klare bloempjes, 2 ervan geïnkt met terra, net als de rest van de onderdeeltjes van de kaart. Een strik van horgaas met een bruin organza strikje en een bradsteentje hierop. Verder afgewerkt met lichtbruine pareltjes.
Wat vinden jullie van mijn nostalgisch kaartje dames ??.

Lieve knutselgroetjes Wilma.




Met deze kaart doe ik mee bij:

Chocolate coffee cards #97 (Frame it)
W.L.V.C. #52 (Alles mag)

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Wilma. Fijn is dat, dat je je huis weer eens voor jezelf hebt. Hier is het nog niet zo. Laura hoeft pas 1 september weer naar school en Kevin draait nachtdiensten. Dus huis nog niet leeg en ook nog rustig aan doen. Nou is dat niet zo erg...hahaha.
    Geniet ervan!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die randjes eromheen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Wilma is je kaartje ben er helemaal weg van liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje en wat een mooie foto! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige kaart met leuke, nostalgische foto!
    Dus jouw vakantie is (helaas?) alweer voorbij, de onze begint nog...!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart is het hoor prachtig

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje met een leuk fotootje Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma! Inderdaad nostalgisch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wilma,
    mooie vintage kaart heb je gemaakt
    en wat leuk dat je die prentje van je neefje hebt gebruikt!
    schattig fotootje!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart!
    Geniet nog even van je laatste vakantie dagen,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht van een kaart Wilma - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    ik vind je kaartje weer enig! Het jongetje lijkt erg op een broertje van mijn vriendin van vroeger..
    Geniet nog van de laatste dagen vakantie en dan alles weer 'normaal'.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, Wilma!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit vintagekaartje Wilma...heel mooi die foto...en alle accentjes passen er perfect bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart Wilma, met een leuke foto....mooi van alles er weer bij gecombineerd, gaaf hoor. Dankjewel voor deze bijdrage aan de challenge van WLVC. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest