dinsdag 4 augustus 2015

Dolly’s fun

Hallo dames, graag wil ik jullie weer bedanken voor alle reacties die ik ondanks dat het vakantie periode is toch nog steeds mag ontvangen, super hoor !!.

Deze keer een kaartje in bordeaux roze en wit. Van het stempeltje weet ik niet welk merk het is, ik ben er een keer goedkoper aangekomen van en Webwinkel die er mee stopte, en er zat geen verpakking meer om, en zo heb ik er meerdere. Als iemand van jullie weet welke het is hoor ik dat graag!!! De gebruikte mallen zijn van Spellbinders, Joy, Cheery Lynn, en Sizzlits. De bloemen van MD. Het DP van een grote scrapblok van Deco Time. Ter decoratie een houten knoopje in de vorm van een hart met een strikje van sieradenkoord. 2 Parelhartjes, een smal wit kantje, en plakpareltjes.
De stempel ingekleurd met Faber Castell.
Haar 283-185-183-106
Bloem jurk en handschoentjes 124-125-129
Schoenen sjaal 194-195
Huid 189-131-132
Bloemsteel 173-168-170

 Lieve groetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

Stempels onne #146 (Anything goes)
Chocolate coffee cards #96 (A Flower In Your Image)
Webshop Anma creatief #47 (Bloemen)

31 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje in deze kleuren Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, het is een schattig stempeltje en je hebt er een geweldige kaart van gemaakt in een hele mooie kleur!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve vrolijke verjaardagskaart Wilma. Dat leuke afdrukje maakt 'm extra vrolijk vind ik. Mooi hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Wilma, en wat een mooie kleurencombi.
    Het stempeltje is er eentje van Bildmalarna. Ik heb daar ook een paar van, vind ze erg leuk.
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Leuke stempel en mooi ingekleurd!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje....helaas weet ik niet waar het stempeltje van is maar zo te zien heeft Elvira het antwoord :-) Knutsel ze! Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart wilma ...mooie kleuren en vind ook de rand met happy birthday zo leuk gedaan
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart Wilma! Je knutselt er in de vakantieperiode lustig op los, zie ik. Ik vind de gestanste tekst echt gaaf!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk dan toch wat een guitje.
    Super geinig kaartje.
    Het afdrukje is er eentje van Bildmalarna, en als ik me niet vergis heet dit ondeugdje Tossa.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele vrolijke kaart in die roze tinten, prachtig!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart.
    De kleurtjes zijn prachtig bij elkaar passend.
    Een mooie vrolijke stempel, waarvan je ondetussen al wel weet dat die van Bildmalarna is.
    Een fijne afwerking.
    Schitterend gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke vrolijke kaart is dit geworden! Leuk zoals je de teksten aan de zijkanten 'geschaduwd' hebt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijk kaartje Wilma! Mooie combinatie van kleuren en mallen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sehr schön gemacht. Super! Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt. De stempel is supermooi ingekleurd en de kleuren van de kaart vind ik heel erg leuk.
    Mooi is de stans ook waar het afdrukje op zit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart en zo'n leuk afdrukje! Ik ken ze niet dus kan je niet helpen van welk merk ze is. Mooie afwerking van de randen!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief afdrukje heb je gebruikt op je mooi kaartje, ik hou wel van deze kleuren...daar wordt vast weer iemand vrolijk van als hij deze in z'n brievenbus vindt!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach, wat een lieverdje. Echt een ontzettend grappig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Wilma, wat een lief stempeltje en ook weer prchtig ingekleurd....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een schitterende kaart Wilma en wat een lief plaatje heb je gebruikt. Supers.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super schattig kaartje Wilma.
    Wat een mooie kleuren.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bheel gaaf kaartje met super kleurtjes Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart Wilma!
    mooie kleuren en prachtige mallen heb je gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful creation! Love the sweet image and die cuts! Thanks for joining us at Chocolate. Coffee & Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig kaartje.Leuk dat je meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje.Leuk dat je meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest