donderdag 6 augustus 2015

Easelkaart week 32

Hallo dames, eerst wil ik Elvira van harte welkom heten op mijn blog. 
Ik hoop dat we elkaar nog vaak zullen inspireren !!  

Hier ben ik weer met mijn wekelijkse kerstkaartje. Deze wil ik ook met de maandelijks challenge mee laten doen. Er zit geen plaatje op, maar wel een grote hulsttak, waar ik met pareldrops de besjes op heb gemaakt.
Een dubbele op elkaar geplakte ster met een zilveren ornamentje, en hierop een zilveren parel, en een gipsen engelenhoofdje. Onder een labeltje met kerst/ nieuwjaarswens en een hulstblad met een roden poinsettia met parel. Wat vinden jullie er weer van dames ??.

Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
52 Weeks to Christmas #week32 (geen afbeelding)

26 opmerkingen:

  1. Een klein kunstwerkje! Echt iets om mee te pronken op een mooie schoorsteenmantel!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma. Ben het met Nancy een. klein kunstwerkje. leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om zo met deze mallen zo mooie kerstkaart te maken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om al zoveel leuke kerstkaartjes te hebben, Wilma! Deze is ook weer gaaf!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en knap gedaan Wilma, maar ik mis toch het plaatje op deze mooie easel kaart!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Wilma...wat een mooie tak is dit zeg....welk merk is dat?
    Mooi geheel zo!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze tak even mogen lenen van mijn knutselvriendin, maar ik dacht dat die van Memory box of van Olba is.
      gr Wilma

      Verwijderen
    2. Ik heb deze tak even mogen lenen van mijn knutselvriendin, maar ik dacht dat die van Memory box of van Olba is.
      gr Wilma

      Verwijderen
  7. Ik vind hem super geslaagd!!!
    Lia, DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw kerstkaart is echt mooi geworden,
    leuke mallen en versiersels erop.
    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Wilma....inderdaad een kunstwerkje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kerstkaart Wilma! Heel mooi model en door het wit springen de hulsttakken en de rode bessen er echt uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kerst kaartje.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Wilma, leuk model.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Wilma - supermooi ist ie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig tafereeltje zie ik hier weer op je blog Wilma, ik zit er echt van te genieten, zo mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het razend knap dat je zo'n model zo kunt maken zonder beelding. Petje af! Hij is heel mooi en chique.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie Easelkaart is het geworden Wilma, ik vind het knap dat je dit kan maken, eens een keer geprobeerd en het werk echt niks. Maar het is heel rustig en de tak springt eruit, mooi. Gezellig dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem chique!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Wilma,
    wat een prachtige kerstkaart!
    Geweldig!
    Ook onderstaand kaartje zo leuk met die afbeelding erg mooi ingekleurd!
    Prachtige details!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, met deze mooie mallen.

    Fijn en zonnig weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie easel, kerstkaart, zo stijlvol. Je Dolly's fun kaart is zo leuk geworden, prachtig ingekleurde stempel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart! Groetjes Sylvia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest