zondag 9 augustus 2015

Een kleinkind

Hallo lady’s, ik dank jullie voor de leuke reacties !!. 

Deze kaart heb ik alvast gemaakt voor mijn broer en schoonzus die binnenkort weer opa en oma gaan worden. Ik weet niet of het een jongen of een meisje word vandaar een neutrale kleur. Ook heb ik deze kaart vandaag op het blog van Cards2Create staan omdat het mijn beurt is een kaartje te plaatsen, kijk ook “hier" maar eens. We er hebben weer een leuke challenge, dus doe gezellig mee.
Wat vinden jullie van mijn kaartje dames ??.

Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
Webshop Anma creatief #47 (bloemen)

20 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Wilma, lief met de schaapjes.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Wilma. Schattig de schaapjes op je kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Wilma,
    wat een lief kaartje,
    ik vind dat kindje zo schattig zwaaien!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd heel lief de afbeeldingen van Eline's babies! Hele leuke en schattige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat schattig!! Slim om er een in een neutrale kleur te maken, dan is het altijd goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Tof kaartje, heel mooi en toffe details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje weer, Wilma! Met en snoezig plaatje/
    stempeltje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepie van een babykaartje Wilma, héél erg lief...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een enige kaart. En lief dat je een kaartje maakt voor de aanstaande opa en oma.
    Eigenlijk wel leuk om te weten wat het niet wordt....ik bedoel om niet te weten wat het wordt 😉
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vrolijke kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijk kaartje Wilma. Handig in die neutrale tinten...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief geboortekaartje Wilma! De kleurtjes zijn neutraal dus je kan niet de mist in gaan hihi ;) De bloementoef is een leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superschattig kaartje, handig om alvast klaar te hebben.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig lief kaartje heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend lief kaartje Wilma.... hele leuke details weer!
    Toppie!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje. Toppie met deze materialen, details en kleuren
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel lief en schattig kaart. Leuk voor opa en oma!
    Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest