dinsdag 11 augustus 2015

Knuffelbeesten

Hallo blogdinnen, fijn dat jullie weer even langskomen. Ook wil ik jullie weer bedanken voor de reacties op mijn vorige post. 

Onze Clarence, het zoontje van mijn dochter  word alweer 3 jaar !!. Daar heb ik een mooie kaart met envelop  voor gemaakt met aan al ingekleurd Mo Manning stempeltje. Het jochie lijkt wel een beetje op Clarence. 
De basis van de kaart is wit cardstock en het DP komt van een grote Deco Time scrapblok, het onderste stukje DP is een restje uit mijn bewaarbak. Ook de envelop is van Deco Time DP. De gegolfde rand heb ik zo uitgeknipt, en het smalle randje ook, daar heb ik glitter op gedaan. Het nisje, het kastje, de sluitklep en de naamletters van de envelop zijn van MD, uitgestanst met restjes. De ballonnen komen van Sizzix en de letters voor zijn naam zijn van Joy, het vilten bloempje had ik nog liggen en is van MD. Het cijfer 3 heb ik zo uitgeknipt. De knuffelbeesten zijn al oud en zijn van Sizzlits, ook van restjes. De vlaggenlijn zijn letters uit een stansblok, die heb ik op wit papier geplakt en uitgeknipt. Langs het onderste stukje DP heb ik 2 smalle blauwe kantjes geplakt. Verder afgewerkt met blauwe plakparels, en touwtjes aan de ballonnen. 
Wat vinden jullie er weer van dames ??.

Knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart en envelop doe ik mee bij:
 Cards and scrap  (beestjes)

16 opmerkingen:

  1. Feestelijk setje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wilma wat een schattig setje heb je gemaakt voor jouw kleinzoons verjaardag! Zo leuk dat je er een kinderkamer van hebt gemaakt gevuld met knuffels! Heel leuk detail dat je een stempeltje hebt gebruikt van een jongetje dat lijkt op jouw kleinzoon :) Gefeliciteerd met zijn verjaardag!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een LIEVE kaart met vlopje!! Kleine kindjes worden (veel te snel!) groot.....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor zo'n op elkaar afgestemd setje, Wilma! Daar moet je kleinzoon (en dochter) wel blij mee zijn.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk setje heb je gemaakt ....supermooi!!
    Heel leuk stempeltje en schitterend ingekleurd. Daar zal je kleinzoon wel blij mee zijn .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een lieve knuffelkaart met bijpassend flopje voor je kleinzoon gemaakt. Daar zal hij oma vast voor geknuffeld hebben.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt voor de kleinzoon Wilma!
    Ontzettend leuk met alle knuffeldieren erbij en ook nog een bijpassende envelop, zo wordt de kaart een cadeautje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    van harte met je kleinzoon,
    daar zal hij blij mee zijn met al die mooie knuffels die op de kaart te zien zijn!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon en je heb een heel mooi kaartje met die prachtige accentjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt voor je kleinzoon. Enig dat kastje met de diertjes erop. Het papier herken ik. Leuk hoe je dat schulprandje hebt bewerkt.
    En natuurlijk van harte met Clarence! Leuke leeftijd, 3. De peuterpuberteit.......
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Ria.

    Wat een geweldige leuke kaart voor je kleinzoon. Mooi hoe je alles gecombineerd hebt. De knuffels zijn enig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Wilma,

    wat een geweldige leuke kaart voor je kleinzoon.Mooi hoe je alles gecombineerd hebt. De knuffels zijn enig.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart voor je kleinzoon.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat prachtig Wilma! Heel mooi gemaakt met al deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest