woensdag 23 september 2015

Babyboy

Hallo lady’s, leuk dat jullie weer even langskomen om op mijn bloggie rond te neuzen, en natuurlijk ook weer hartelijk dank voor al jullie reacties op mijn vorige kaartje, ik kan nooit wachten om ze te gaan lezen zo leuk vind ik dat !!!

Dit babykaartje heb ik gemaakt met de sketch van Creaine. Basispapier is wit linnen cardstock. Het DP komt van een Actionblok, en verder nog wat restjes DP. De kleur van de kaart en het plaatje is zeeblauw. Het 3D plaatje komt uit een vintagestansblok, dat heb ik eerst netjes bijgeknipt voor ik het heb geplakt. Voor de sketch heb ik een rond en rechthoekig frame gebruikt van Joy. De 3 banners van rest DP geknipt. De schoentjes zijn van MD en het tekstmalletje is van NS. Ook het hoekje is een reststukje, een lint over de hoek geplakt en daarop een strik van het zelfde lint. Nog een toefje van Joy bloempjes en takjes van een Floral pons. Wat glitterstenen maken het geheel af. Geïnkt met zeeblauw en kobalt. Bij de Egel word gevraagd om 3 dezelfde, hiervoor heb ik 3 bloemen 3 takjes 3 banners, 3 kleine glitterstenen en 3 middelgrote glitterstenen. 
Wat vinden jullie er weer van Dames ??. Een reactie is erg welkom !!.

Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
Creaine #52 (Baby/kinderkaart met Layout)

22 opmerkingen:

  1. wat een mooie en lieve kaart, erg mooi gedaan! bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje zeg......succes bij onze challenge Creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje met mijn layout gefreubeld Wilma, gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Creaine, veel succes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de schets supermooi uitgewerkt Wilma! Prachtig!!!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Heel mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezige kaart Wilma. Je hebt echt iets moois gemaakt van de opdracht!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!
    Weer ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooie en lieve kaart Wilma. Leuke sketch.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb jij er een leuke kaart van gemaakt ...super!!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en schattige babykaart.
    Mooi zachte blauwtinten.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie en lieve geboortekaart Wilma! Mooie zachte kleuren, mooie materialen en het plaatje van de baby met het knuffelkonijntje is zo schattig :) Je hebt de sketch heel leuk verwerkt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart,Wilma.Mooie blauwe steentjes, schattig plaatje en de schoentjes zijn ook zo leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt een prachtige babykaart gemaakt, leuke sketch, ik vind de bloementoef erg leuk en natuurlijk het lieve plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een dot van een kaartje Wilma en weer knap gedaan met de schets!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    mooi heel mooi dit vintage babykaartje,
    prachtig in deze blauwe tinten!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje.
    Het plaatje doet me denken aan die schilderijtjes van vroeger.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie babykaart. Lief plaatje en zo leuk die bloemetjes erbij.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige babykaart, heel erg mooi. Je hebt de sketch prachtig verwerkt.
    Je holland kaart is heel leuk, gaaf zo'n thema kaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw ! Die van jou is ook schitterend! Leuk 3D-boekje hé! ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieve kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest