dinsdag 15 september 2015

Close-up foto

Hallo lady’s, leuk dat jullie mijn blog ook even komen bezoeken. Dan wil ik jullie natuurlijk ook weer bedanken voor jullie super lieve reacties.

Deze keer ook weer een vintagekaart met een foto van Dixi Craft. Het frame is van Spellbinders. 
Bij Scrapping4Fun is de uitdaging “Name Brand Scrapbooking Paper”. Met deze kaart voldoe ik daaraan want het DP wat ik heb gebruikt is van “Prima Markeeting Tea Thyme”. Zelf vind ik dit erg mooi papier om een vintagekaart mee te maken. Ik heb nog wat kant, een mooie dubbele organza strik, sierbrads, sierparels, en een mooie charm van een bloem erbij gebruikt. Het labeltje wat ik erbij heb komt van het zelfde blokje, en het stempeltje is van Joy. Verder nog een mooie bloementoef met takjes van Cheery Lynn. Geïnkt heb ik met lichtbruin. 
Wat vinden jullie er weer van dames ??

Knutselgroetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:
 Scrapping 4 fun #49 (Name Brand Scrapbooking Paper)

18 opmerkingen:

  1. Een mooie dame...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, Het papier is ook weer zo prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend kaartje weer Wilma...heel gaaf die close-up foto...en ook de andere accentjes zijn prachtig
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt prachtig papier gebruikt Wilma,
    mooie kaart is het geworden..leuke foto!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Wilma, echt mooi DP, schitterende foto...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart wilma!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Wilma.
    Mooie details en kleuren! Het lukt me niet om steeds een blogrondje te doen. Maar zie wel steeds alles hoor. Je maakt erg prachtige creaties! Top hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart Wilma! Ik vind het ook echt romantisch en alle details zijn weer helemaal super:) De dame in het ovale frame is een leuk detail!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat een schitterende kaart
    hele mooie details
    en je bloementoef links onder vind ik echt suuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,

    Het is weer een prachtige kaart.Wat een mooie bloementoef.Ook de strik is super.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echte dameskaart Wilma, heel mooi gemaakt.
    De bloemenprachtig langs de afbeelding is schitterend.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart wilma echt een romantisch kaartje
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een kaart met prachtige details!! De dame leidt een beetje af, maar als je goed kijkt zie je hoe mooi de hele kaart is!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart met een prachtige bloementoef. Voor mijzelf is de dame een beetje te close-up, komt wat hard over.
    Je bij/vogel kaart is zo vrolijk, kunnen we met dit weer wel gebruiken, heel leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wilma,
    ik vind dat juist weer heel mooi dat contrast,
    dat zwarte witte close-up van die dame
    het springt er als het ware uit!
    Mooi die bloemenrand zo langs dat frame,
    ik vind het een schitterende creatie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowsers!!!! Gorgeous card, love all the details and paper.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous vintage card! Like how you framed the picture and the cute little charm. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest