donderdag 17 september 2015

De wintertuin

Hallo dames, gezellig jullie hier op mijn blog te zien. Ook hartelijk dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje !!

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie met een andere vorm dan normaal. Volgens mij heet zoiets een easel-labelkaart. Ik heb chocoladebruin cardstock met een printje erop gebruikt als basis. 
Het DP is een winterlijn van vorig jaar wat Joy heeft uitgebracht. Het plaatje is er een van Gerda uit de kerst-vintagelijn. Opgepimpt met teveel malletjes om op te noemen. Een bloementoefje mag natuurlijk niet ontbreken, daar heb ik een stercharm aan vast gemaakt. Een kanten strikje met een glitterbrad, en verder nog wat blauwe strassterretjes. Geïnkt heb ik met blauwe Memento.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje net zo mooi vinden als ikzelf doe. 
Een reactie is dan ook van harte welkom !!

Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:

 52 weeks to Christmas (week 38)
W.L.V.C. #53 (Bruin en blauw)
Knutsels en kadootjes #27 (Dierendag)
ABC challenge (R is for Recipe) Ribbon - Dies - Blue

39 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Wilma In het geheel een prachtig winter plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Heel mooi met al die details. En het plaatje is ook erg leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wilma, model is gaaf, voor mij alweer lang geleden dat ik een easel kaart maakte, hij is echt mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige easel-labelkaart heb je gemaakt. Mooi apart model ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk is je easel labelkaartje Wilma...wat een leuke details er allemaal op...je blijft er naar kijken...SCHITTEREND!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan, zoveel moois gecombineerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is inderdaad een hele mooie kaart geworden ,is zoveel op te zien je blijft erna kijken.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een plaatje van een kerstkaart Wilma, zoveel mooie details er op verwerkt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Wilma! Wat een prachtige easel-labelkaart! Prachtig de bruin en blauwe tinten en wat is het plaatje leuk gecombineerd met het hert! Helemaal top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma,
    wat prachtig zeg dit easelkerstkaartje,
    ik heb bijna ogen te kort voor alle mooie details!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, Wilma!!!!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Wilma!! Mooie kleuren en prachtige vorm! Weer zo knap samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Wilma - prachtigmooi van kleur en samenstelling - helemaal toppie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een mooie kaart
    schitterend heel mooi gemaakt
    leuk met al die mooie details

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het ook een schitterende kaart met heel veel mooi materialen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Wilma, helemaal in jouw stijl, mooie kleurtjes en de mallen zijn super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart wilma!
    Groetje Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! Mooi gedaan. Dat poortje is helemaal gaaf!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zie ik hier weer voor moois op je blog Wilma.
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt in mooie warme kleuren, mooie details een genot om naar te kijken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi zeg, geweldig leuk gedaan. Echt een winters geheel zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi gemaakt Wilma, leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card love image and your design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie winterse kaart met de hertjes op de voorgrond. Gezellig dat je mee doet met de challenge bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk vinden we dit prachtige kaartje supermooi! Je hebt alles weer supermooi gecombineerd tot een mooi geheel in mijn favoriete kleurencombinatie!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Wilma,
    Ze zijn weer allemaal geweldig, maar dat wist je al dat had ik je al persoonlijk verteld.

    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, wat een mooie kerstkaart Wilma. Er valt genoeg op te bewonderen en ik vind dat je de kleuren zo mooi met elkaar hebt gecombineerd. Een plaatje is het...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je hebt er weer een supermooie creatie van gemaakt Wilma!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige creatie,Wilma.Mooi model en een leuk hertje.er is veel op de kaart te zien.Top.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige easelkaart in blauw met bruin. Alles is prachtig gecombineerd.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Wilma, wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Ik begrijp helemaal dat je er zelf heel blij mee bent! Prachtige kleuren.
    En dank je dat je meedoet bij de challenge van K&K. Mooi dier erop.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een schitterende winterkaart! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtig winters tafereeltje op je kaartje, heel mooi gedaan.
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous creation. Pretty image and dies. Thanks for joining us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest