maandag 28 september 2015

Een bloemetje en een stempelkaart

Hallo knutseldames, fijn dat jullie ook even hier komen kijken en heel veel dank voor jullie reacties op mijn vorige kaartje. 

Vandaag 2 kaartjes. Een kaart zonder plaatje met enkel maar mallen van MD. Een witte kaart als basis, daarop Dp van ook MD. Het vierkante frame in kersenroze (ik weet niet hoe deze kleur echt genoemd word) wit en roze. Daarop het ovaal in wit met een stukje DP. Eerst geïnkt met bruin en daarna met fuchsia. Alle 3 de bloemen uitgestanst in groen, en daarna alleen de bloem, elke in drievoud in diverse kleuren. Een beetje geïnkt en hier een bloementoef meegemaakt, een strikje met een houten labeltje en roze glittersteen houden het boeketje bij elkaar. Een houten labeltje met ook een MD stempeltje, kleine plakpareltjes op het ovalen frame. 
Grote plakparels links boven op de kaart. 




Met deze kaart doe ik mee bij:
Mariannedesign #136 (Bloemen met MD mallen)


Dan nog een Mixed Media kaartje, dat zijn jullie niet van mij gewend en het is dan ook niet mijn sterkste kant. Het is echt de eerste keer dat ik deze stijl maak, en het viel me nog niet zo mee. Kijk en oordeel zelf. Voor mijn gevoel kan dit nog beter maar al doende leert men zeg ik maar. 
Een reactie of tip zou heel welkom en fijn zijn !!.
Liefs Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
Stampin your way #32 (Roze kaart)

30 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartjes! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beiden erg mooi en net wat je zegt, blijven oefenen Wilma,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer twee prachtige kaartjes Wilma.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige paarse kaart en je MM kaartje is zo gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een eerste poging vind ik je MM-kaartje toch wel heel mooi hoor!
    Je bloemenkaart is ook erg mooi, zo'n ingekaderd boeketje !
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten Wilma. Leuk ook, dat ze allebei zo verschillend zijn.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes zijn het Wilma,
    ik heb zelf helemaal niks met mixed media, dus helaas geen tip..
    je mallenkaart ziet er super uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Wilma leuk idee om de mallen zo te gebruiken.
    Je onderste is ook mooi .
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes Wilma, die met die bloemenmallen vind ik een toppertje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Wilma.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee bijzondere en prachtige kaarten Wilma! Wat leuk dat je aan Mixed Media bent begonnen :) Het is jou super goed gelukt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma

    2 Leuke kaartjes heb je gemaakt. Je mixed media is goed geluxt. Ik zou het niet beter kunnen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaartjes allebei heel mooi Wilma, en al doende leert men!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor een eerste keer mag je mixed media kaartje er zeker zijn, ik zeg knap gedaan. Het zou mij niet lukken!

    Je eerste kaartje vind ik prachtig, kan ook niet anders als MD fan zijnde!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk is je eerste kaart. En je mixed media kaart is ook goed gelukt.
    Ik heb me er nog niet aan gewaagd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Wilma - allebei super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi gedaan, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent van alle markten thuis.
    Beide kaartjes zijn wel er-rug mooi geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat heb je weer schitterend gemaakt Wilma...2 heel verschillende kaartjes maar echt mooi zijn ze geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wilma,
    ik vind het een heel gaaf kaartje met de bloemen in het frame. Je tweede vind ik knap! Leuk dat je het probeert. Zou ik ook moeten doen, wie weet!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt,
    ik ben een aantal dage niet in blogland geweest en hoppa gelijk 4 gemist...
    het vintagekaartje met james dean is mooi zeg!
    Het elfenkaartje sprookjesachtig!
    Deze twee kaartjes ook heel mooi en wat leuk dat je mixed media aan het proberen bent,
    inderdaad een wat andere stijl als je gewend bent, maar toch niet minder leuk denk ik...
    Het is je goed gelukt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wilma ze zijn weer prachtig je kaartjes. Allebei verschillend maar heel mooi. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaarten. Vooral die mixed media voor de eerste keer is ie prima gelukt. Gefeliciteerd met je eerste plek bij Creaine by the way!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Wilma,
    2 hele mooie kaartjes heel verschillende maar alle 2 heel knap gemaakt
    fijne zonnige dag toegewenst liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Wilma!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog
    Zou je in het vervolg alleen de kaart willen linken die meedoet met de challenge?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De eerste is een hele mooie kaart, zo stijlvol en mooie kleuren. De tweede is ook mooi maar in mixed media ben ik totaal niet thuis.
    Je magic dust kaart is gewoonweg sprookjesachtig, echt mooi!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie bloemenkaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk dat je weer met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blogS

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kaart Wilma!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest