zondag 20 september 2015

Herfst in het park

Hoi, hoi knutselaars, gezellig dat jullie vandaag ook weer een kijkje komen nemen. Ook bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje, was weer heel erg fijn om te lezen!!

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje op het blog van Cards2Create te plaatsen. Daar heb ik deze kaart voor gemaakt. 
Het word al echt herfst buiten, ’t is nat, koud, en erg winderig. Dus dit thema heb ik gebruikt voor op mijn kaartje. Het onderste DP is van MD. 
Het oplegstencil heb ik met blaasstiften gemaakt, lekker kliederen hihi !!. 
Ik heb er daarna nog een swirlstempel van MD op afgedrukt. Het strookje is een reststukje waar ik 2 cremekleurige kantjes onder heb geplakt. Het MD bankje uitgestanst en een ingekleurde Tilda erop gezet. Verder opgesierd met paddenstoeltjes, houten bladornamentjes, een bloementoefje met herfstbladeren, de uiltjes van Cottage Cutz en wat plakparels.
Wat vinden jullie er weer van dames ??




Tilda ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Haar 268-182-183-184
Huid 131-132-189
Jurk en haarband 223-113-109-107
Schoenen 175-176


Met deze kaart doe ik mee bij:

Dutchcard lovers #239 (Stencils)
Addicted to stamps #109 (Autumn, Herfst)
Time for magnolia # 99 (Bingo) Hout - Tilda only - Plak parels

30 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige herfstkaart Wilma, de mal met de uiltjes is schitterend van welk merk is die?

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende herfstkaart Wilma!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    Wat een schitterend herfstkaartje heb je gemaakt.....met heel veel mooie details....prachtig!
    Jij schreef bij mij dat ik met mijn kaartje bij Cards2Create, mee kan doen....hoe vaak mag je daar mee doen....ik sta er al met een kaartje in.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Wilma,
    wat een mooie herfstkaart! Heb je nog adem over? Je hebt er een prachtige achtergrond mee gecreeërd.
    Fijne zondag,
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wil,

    Toffe herfstkaartje heb je gemaakt. Supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is de achtergrond, echt herfstig en leuk met blaasrietjes en een stencil. Veel op te zien! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige herfstkaart Wilma. bedankt voor je tip deze mal had ik lang niet gebruikt dan vergeet je het.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Wilma!
    Leuk idee om hierbij je blasstiften te gebruiken, dat achtergrondje is heel mooi geworden!
    Leuke herfstkleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en herfstig kaartje heb je gemaakt,
    leuk de rand met uiltjes en alle leuke mallen die je hebt gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig herfstkaartje Wilma, schitterende kleuren en heel veel leuke details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herfstkaart is het geworden Wilma - supermooie dingetjes gebruikt en supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alweer een super mooi kaartje, Wilma.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie herfstkaart Wilma! Heel veel op te zien en het matcht inderdaad bij het weer hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, ik zag hem net al en het is eendrachtige kaart. Tilda haar bruine kleurtje is met de zon verdwenen denk ik. 😉
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf! Veel prachtige details! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige herfstkaart,Wilma.Wat een leuke uiltjes.Echt een een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi wilma,
    prachtige herfstkaart!
    mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig herfstkaartje Wilma...een heel mooi ingekleurde Tilda en daarbij die geweldige accentjes weer een TOPkaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk herfstkaartje! Ziet er goed uit Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als dit geen herfst is...weet ik het ook niet meer. Mooi kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een dot van een herfstkaart Wilma, de achtergrond vind ik ook héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt met je blaasstiften, echt een herfstkaart in prachtige kleuren. Je rood kaart is ook erg mooi geworden, hele mooie rand heb je gebruikt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er valt weer genoeg te bewonderen op je herfstkaart Wilma. Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-atsc)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo dan prachtig herfsttafereel mooi gedaan hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwwww Wilma, wat een bjoetie is het geworden. Prachtig! Dank je wel voor je deelname aan onze Time for Magnolia Bingo wedstrijd en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowww wat een geweldig mooie kaart, dank voor het meedoen aan onze challenge !!
    Lieve groetjes, Ellen {TFMC}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest