donderdag 10 september 2015

Hertjes in de sneeuw week 37

Hallo dames, fijn dat jullie even een kijkje hier bij mij komen nemen, en ook nog kei bedankt voor jullie reacties natuurlijk. 

En hier ben ik weer met mijn wekelijkse kerstkaartje. Ik heb er deze keer een label-easelkaart van gemaakt,
(ik weet niet of ik het zo goed zeg hoor). Het plaatje van de hertjes komt van een Joy-blokje. Dp van Action. Ik had zin om eens een keertje en andere vorm te maken, en dit is het geworden. 
Wat vinden jullie weer van mijn kerstkaartje dames ??

Lieve groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:
52 Weeks to christmas (week 37)
Webshop Anma creatief #48 (Easelkaart)

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, je waant je echt in een winters bos!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Wil
    Mooie stansjes en plaatje heb gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma en de vorm is heel gaaf zo.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty, ik vind hem heel mooi Wilma.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige label-easelcard,
    daar heb ik nog nooit van gehoord, maar leuk is ie wel,er zit een hele mooie strik op,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk je easel kerstkaartje Wilma...prachtig in deze vorm....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Wilma

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een heel bijzondere kaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die mooie strik maakt het helemaal af. Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk een herfst en kerstkaart op één dag, en allebei heel origineel. Je herfstkaart is zo mooi met het vosje en de bijpassende kleurtjes.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Wilma - supermooi gedaan en echt een toppertje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastische kaart Wilma ..erg mooi gemaakt
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt Wilma,leuk met die schattige hertjes. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en heel knap het model. De hertjes maken het weer helemaal af. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig model kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje en wat een leuk model Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart. Heel mooi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten maak je groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Wilma! Prachtige kerstkaart! Het is een feest om naar deze kaart te kijken :) Het model is super, de kleuren heel mooi, het hertje zo schattig en de kerstbomen en de sterren top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige vorm en zoooo mooi uitgewerkt!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige kaart is dit Wilma, een toppertje, mooi modelletje ook,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super schattig kerstkaartje, het roze past er prachtig bij. Leuk dat je meedoet met de septemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest