donderdag 24 september 2015

It’s snowing week 39

Hoi hoi hier ben ik weer met mijn kerstkaartje op donderdag. 

Het plaatje en het onderste DP heb ik gerecycled van een oude kerstkaart die ik vorig jaar opgestuurd kreeg. Ik vond het zo’n mooi en leuk plaatje, en het DP paste er heel goed bij. Er zit nu wel een gat in  omdat ik het plaatje er met een cirkel uit heb gestanst, maar dat zie je toch niet omdat er van alles overheen zit, hihi !!. Basis Lila linnen cardstock, DP strook van MD, een reststrook in de zelfde kleur, Wat wit, lila, groene en paarse reststukjes. De ronde mal is van Joy de onderste kleine cirkel van Spellbinders de cirkel daarop van NS en de sterren van Sizzix. 
De poinsettia’s en hulsttakjes van een Floral pons, ik werk erg graag met deze ponsen. Op de poinsettia’s een glittersteen. De stempel van MD en 2 strookjes kant. Afgewerkt met lila en paarse plakparels. Ik was bij mijn vorige kaart erg blij met jullie reacties en ik heb ze dan ook weer met plezier gelezen. 
Ook nu bij deze kaart is een reactie natuurlijk weer van harte welkom.

Liefs Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:

Everybody art #337 (Sketch)

30 opmerkingen:

  1. Wat een lief plaatje! Het is een heel mooi kaartje geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke lieve kerstkaart Wilma!
    Ontzettend mooi.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje heb je gebruikt en zulke verrassende kleuren en toch helemaal een kerstkaart! Mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart Wilma! Ik zie het 'gat' inderdaad niet ;) Heel mooi DP, super lief plaatje, heel leuke opbouw en de tekst is zo leuk verwerkt! Het kant vind ik een mooie touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat schitterend
    die kan zo meedoen voor volgende week
    waar de opdracht luidt gebruik rendieren op je kaart
    ja echt suuuuuuuper mooi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Wilma - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kerstkaartje Wilma...wat een schattig plaatje van die hertjes...een schitterend geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi kerstkaartje en er staan al rendieren op dus hij kan al mee met de challenge!! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Wilma,
    wat leuk dat je een kerstkaart van vorig jaar hebt gebruikt!
    Mooi die twee rendiertjes!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma,

    Wat een prachtig kaartje weer. Mooie kleurtjes en designpapier. Een schattig plaatje en heel mooi afgewerkt met kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    dat is echt een schattig plaatje, ik heb ook vaak achtergronden met gaten, daar zie je niks van..toch..
    Je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel lief kerstkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kerstkaart, leuk in die paarse tinten. En de hertjes zijn zo schattig, leuk om een kaart te hergebruiken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Wilma, super lieve kerstkaart heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaart Wilma! lief plaatje, alles mooi gecombineerd zoals we van je gewoon zijn!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief plaatje en hele mooie kleuren heb je gebruikt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beeldschoon tafereeltje zie ik op je kerstkaart Wilma, je hebt de kaart weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaart. Erg lief met de hertjes.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het ziet er hier bij jou ook prachtig uit Wilma! Het kost teveel tijd om al die gemist creaties bij iedereen terug te kijken maar als ik even terug kijk bij jou Wilma dan geniet ik bij jou ook net zoals jij bij mij hoor! Wat ziet alles er weer geweldig mooi uit Puur genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Wat een gave kerst kaart in hele mooie kleuren ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi en schattig kerstkaartje is het geworden. Leuk dat plaatje, met de hertjes, kan goed voor onze nieuwe challenge. Leuk dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kerstkaartje ,lief plaatje mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schattig kaartje Wilma.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Och, wat een schattige diertjes !! Leuke kaart Wilma.
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest