vrijdag 25 september 2015

James Dean

Hoi dames, ik wil jullie weer hartelijk danken voor jullie commentaar op mijn laatste kaart.

Vandaag weer eens een mannenkaart. Een plaatje van de knappe adonis James Dean. Basis is Kraft, Dp van Action en Prima Marketing. 2 Kantjes langs de strook. Een reststuk blauw Dp waar ik het MD frame uit gestanst heb met blauw geïnkt. Een hoekswirl van Joy met een klein toefje. 
Een label waarvan ik niet meer weet welk merk. Gestanst met een malletje van een knutselvriendin op de camping. Een brad met een boom erop. 
En nog 3 plakparels. Wat vinden jullie van mijn mannenkaart.

Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
Duymelot  #Sep. (Mannenkaart)

20 opmerkingen:

  1. Heel leuk mannenkaartje Wilma! James Dean staat mooi in de spotlight (zoals hij toen ook altijd deed hihi) en de materialen passen er mooi bij! Ik vind het kant een leuke touch!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je mannenkaart helemaal te gek geworden Wil.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, stoere kaart Wilma, prachtig in die blauw/bruin combinatie. Toch ook weer lief die kleine bloemetjes in de hoek.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG deze vintage mannenkaart Wilma...een lekkere stoere kerel erop...MOOI gedaan!!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma
    Wat een schitterende mannenkaart maar volgens mij zou een vrouw hier ook heel blij mee zijn want wie is nu niet weg van James Dean hihihi.
    Ik heb ook je vorige kaartjes zitten bewonderen en ze zijn zo mooi allemaal.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart Wilma, mooie kleuren.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma ik weet niet zeker of dit echt een mannenkaart is ;) het is een zwijmelkaart hihihi... maar hij is prachtig gemaakt.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Wilma James Dean doet het bij de vrouwen ook wel goed denk ik, hihi', zeker met a;;e details erop! Een hele mooie blikvanger!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Je kaartje is super en je plaatje is op te stelen. Super mooi en stoer. Knap gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik had zo onmiddellijk hetzelfde idee als Danoesja en GERIE . Veel dames zouden met deze kaart ook in de wolken zijn...
    SUPERMOOI weer!
    fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wilma,
    Wat een prachtige mannenkaart is dit zeg!! Ik gebruik nooit bloemen op mijn mannenkaart maar ik vind het heel goed kunnen!!
    Super gedaan!! Leuk dat je met deze kaart meedoet aan onze Duymelot wedstrijd!!

    groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige vintage mannenkaart
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke stoere kaart. heel mooi het vintage uiterlijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij i dit meer een kaart voor vrouwen hoor! *lol*
    Ik vind hem meer dan geslaagd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wil,
    ja, dat dacht ik ook, zal bij de dames in de smaak vallen,heel mooi gemaakt en natuurlijk een leuk plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie mannen kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een pracht van een mannenkaart is het geworden Wilma - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart ☺ super met het plaatje van James Dean
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha, wat ik dacht hebben al meer dames geschreven. Ik denk dat ook veel vrouwen hem graag zouden ontvangen. Hele mooie kaart.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk dat er ook wel veel dames zullen zijn die dit kaartje graag op hun deurmat zien vallen.
    Je hebt er wel een hele stoere, vintage mannenkaart van gemaakt.
    De banner in de linker benedenhoek, geeft er nog eens een extra stoere touch aan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest