vrijdag 11 september 2015

JOY

Hoihoi dames uit blogland, wat leuk dat jullie ook weer een kijkje bij mij komen nemen. Ook wil ik jullie weer bedanken voor al jullie reacties op mijn vorige kaartje.




Vandaag heb ik weer een kerstkaartje voor jullie met een ingekleurd Magnoliaatje. De sketch die ik voor deze kaart gebruikt heb is van “Noor en zo”. Het DP van Maja Design en Pion.
De potloden die ik heb gebruikt zijn van FaberCastell Polychromos: 
huid 131-132-189, 
haar 169-188-192, 
jas broek en bezem 175-180-280, 
bontranden 268-103, 
sneeuwman 140-146-225-121

Wat vinden jullie weer van mijn kaartje dames ??
Liefs Wilma

Met deze kaart doe ik mee bij:

Addicted to stamps #108 (Die Cuts)
Magnolia mania  #117 (Circles)
Just hanna stamps #230 (Kraft papier)
Time for magnolia #98 (Kerstbomen)
Scrapping 4 fun #49 (Name Brand Scrapbooking Paper)
Stempels onne #149 (Anything goes)
Beccys place #30 (Scrap card)
de Egel #9 (3 van hetzelfde)
Noor en zo #5 (Sketch)

28 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,,
    wat een schitterend Kerstkaartje
    dat heb je weer heel knap gemaakt !
    wat is het toch weer telkens genieten bij jou
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Heel mooi afgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig winters kaartje Wilma...mooi ingekleurd stempeltje en ook de accentjes passen er perfect bij....KNAP gedaan!!
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herkende al gelijk de schets van noor! leuk kaartje heb je er mee gemaakt/

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt, ik vind de gouden cirkel met sterren helemaal super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    wat een leuk kaartje! Mooi de cirkel en de boompjes. En leuk dat je meedoet bij de Egel. Ik zie drie dezelfde sterretjes en de drie parels in de hoek en de drie vlaggetjes...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt Wilma. Ik ben ook helemaal weg van die kerstbomen. ik heb er gisteren toevallig ook eentje mee gemaakt en ben nu ook weer bezig met een kaart met die kerstbomen. Leuk zo dat ze allemaal zo verschillend in grootte zijn, die kerstbomen. Je zal de kaarten wel op mijn blog voorbij zien komen, alleen wordt dat pas na de demo die ik volgende week vrijdag en zaterdag geef. Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Wauw, wat een prachtige kerstkaart, je hebt weer prachtig gekleurd, de bomen zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is beautiful Wilma, I love everything about it! The colour scheme is wonderful, the image is cute and beautifully coloured and I love the fabulous embellishments you added. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,

    Waw,

    Wat een prachtige kaart en mooie kleuren. Supertof gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooie kleuren combinatie!! Top!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Wilma,
    wat een prachtig kerstkaartje en zo mooi ingekleurd!
    Ik zag dat ik er 2 heb gemist, ook dat zijn echt mooie kaartjes zo met die kersttafereeltjes!!!
    Heb een fijn weekend liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer zoveel leuke dingen op te zien.
    Prachtig gemaakt Wilma.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma ,
    Vind het weer een supermooie kerstkaart ...toppie!!!
    Weer prachtig ingekleurd kan er nog veel van leren , fijn dat je de nummers van de potloden erbij zet vind het soms nog wel is moeilijk om een kleur te kiezen ...kan ik een beetje bij jou spieken haha.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie kerstkaart met een mooi details en details. Prachtig gemaakt! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij ATSC. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje, heel mooi gekleurd en ik vind de kleurencombinaties prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie kerstkaart Wilma! Heel leuk al die gouden details en ook heel mooi opgebouwd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Wilma,

    Wat een super mooie kaart.Leuk is de gouden rand.Waar zijn die bomen van ?

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kerstkaartje is het geworden Wilma - mooi gekleurd en supermooi samengesteld - een plaatje!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Einfach zauberhaft! Ganz toll gemacht!
    Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supersss dat je meedoet met onze '3 dezelfde' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief dat meisje met de sneeuwpop.
    Ik vind het een heel leuk kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous Christmas card! Great colors and fabulous details. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stunning Christmas card, love the paper and all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Geweldige kaart, heel mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '3 of a kind' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest