zondag 6 september 2015

Little Miss

Goedemorgen dames, wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn bloggie. 

Het is bij Cards2Create vandaag mijn beurt weer om een kaartje te laten zien. Een vintagekaart met een plaatje van Pion. Ik heb voor de verandering eens een kleurcombinatie gekozen die ik niet zo snel zou kiezen, maar verandering van spijs doet eten zeg ik dan maar, hi hi !! Basis lichtblauw linnen cardstock, Dp van MD in beige met een blauwe stip, Dp van MD beige met een lichtbruin motiefje en goud zijdeglans cardstock. Over de strook een lintje met een houten gespje en aan de onderkant 3 kobalt plakparels. Het frame van Joy geïnkt met blauw. Een kobalt cirkel van NS, en hierop het plaatje met een kleinere cirkel van NS. De witte veren zijn ook van Joy. De bloemen van een restje lichtblauw van Crealies met ook plakpareltjes erin. De kobalt bladeren zijn van Leabilities net als de gouden swirls. Als finishing touch een metalen vlinder met strassteentjes in blauw en geel. Wat vinden jullie van mijn kaartje dames ??

Knutselgroetjes Wilma




Met deze kaart doe ik mee bij:
 Chocolate coffee cards #99 (Fancy & Feminine)

22 opmerkingen:

  1. Een plaatje vind ik het geworden, mooie kleuren, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje in heel erg mooie kleuren Wilma....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart erg mooi geworden,
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het weer een mooi kaartje. De bloementoef maakt het helemaal af Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! Die bloementoef is helemaal gaaf!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Wilma,
    wat een mooie kaart met zo'n mooie afbeelding,
    ook het kaartje hieronder is ook weer zo mooi in die vintage stijl!!!
    Het snoesjes winterkaartje is echt snoezig!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie chique kaart Wilma!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleurtjes bij elkaar, afgewerkt met een mooie toef bloemen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie rustige kaart,Wilma..Lief plaatje en een prachtige bloementoef.Superleuke kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi sereen kaartje Wilma, weer toppie afgewerkt!
    Ik vind je vlinder ook super!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn inderdaad kleuren die ik niet zo vaak bij jou zie Wilma maar je hebt ze heel mooi gecombineerd! Heel mooie vintage kaart met een heel mooie bloementoef :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Wilma, de vierkante mal is ook prachtig.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty van en kaart Wilma ,
    Fijne middag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wilma, ik vind jouw kleurencombi's wel vaker bijzonder en gewaagd en dan zijn het ook nog plaatjes van kaarten. Deze is ook weer heel mooi!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Na een blogpauze ben ik er weer. Heel mooi deze kleuren Wilma, een prachtige kaart is het geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Wilma, wat is dit een prachtige kaart, de kleuren héél mooi, ook de bloemen staan er prachtig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful vintage card! Love the frame & embellishments! Thanks for joining us at Chocolate. Coffee & Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gemaakt Wilma - mooie kleurencombinatie en een supermooie versiering - helemaal toppie ist ie!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card and layout, thanks for sharing and joning us at CC&CC cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest