dinsdag 29 september 2015

Niels is geboren

Hallo knutselaars, gezellig dat jullie weer even bij me langskomen, en ook weer heel veel dank voor jullie reacties.

Deze keer een geboortekaartje voor Niels, het kleinzoontje van mijn broer die deze maand is geboren.
Dit model heb ik al eerder gemaakt en ik vind het zo leuk dat ik er nu maar eens een geboortekaartje mee heb gemaakt. Basis wit linnen cardstock, Dp van MD en Mary Rayher, het plaatje komt van een Gerda vintage knipvel. De ronde mal heb ik nog maar pas in bezit en gebruik ik nu voor de eerste keer, hij is van Joy. Het cirkletje waar het toefje op zit hoort hier bij. 
De vlaggenlijn met letters zijn ook van Joy. De voetjes van MD. Een lichtblauw strikje met daarop een strikje van crème koord met een charm van een giraffe eraan. Hierop een glittersteen. Onder het kunstof ooievaartje wat ik van een knijpertje heb afgehaald. Bij het toefje baadjes van een Floral pons. Tenslotte nog wat plakparels in het ronde frame en onder op de kaart. 
Wat vinden jullie er van Lady’s, een reactie is natuurlijk altijd welkom.

Groetjes Wilma






Met deze kaart doe ik mee bij:
 webshop Anma creatief #48 (Easelkaart)


19 opmerkingen:

  1. Schitterend! Wat een lief babykaartje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een lieve babykaart. En wat is er weer superveel moois op te zien!
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje. Prachtig plaatje en leuk met zijn eigen naam erop Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie babykaart ,leuk modelletje. ...Toppie!!!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige babtkaart met hele leuke details TOP weer Wilma
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie baby kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model en een mooie kaartje met prachtige details.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend geboortekaartje Wilma, toppie hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeel mooi Wilma, bij dit soort kaartjes smelt je altijd hè!
    Die nieuwe mal is hartstikke mooi en ook alle baby details!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig geboortekaartje Wilma en zo zacht! Prachtige blauwe tinten, super schattig plaatje, mooie mallen en de ooievaar is zo'n leuke touch :) Gefeliciteerd met de geboorte van jouw broers kleinzoon :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief babykaartje zo schattig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig Wilma. Ik denk als Niels ooit het huis uit gaat (duurt nog even) dan neemt ie dit kaartje mee! Zo heb ik ze ook nog liggen. Geen zelfgemaakte kaarten maar de mooiste zijn bewaard!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend babykaartje Wilma - helemaal toppie gedaan!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Wilma,
    mooi nostalgisch is dit kaartje voor de nieuwe baby!
    Prachtig model!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma,
    je hebt een prachtige babykaart gemaakt, leuke, nieuwe mal heb je gebruikt, lief plaatje, mooie toef en de ooievaar is top,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige babykaart in een mooi model. De nieuwe mal is erg mooi en het ooievaartje maakt het helemaal af.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi en lief kaartje heb je gemaakt voor Niels zijn geboorte.
    Heel mooi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest