vrijdag 18 september 2015

Rood

Hallo dames, fijn dat jullie er weer zijn, en natuurlijk ook bedankt voor jullie vorige bezoek en de opmerkingen die jullie bij me achterlieten. Dat was weer heerlijk om te mogen lezen, en ik geniet daar dan ook met volle teugen van !!.

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje want bij het ABC challengeblog ben ik de winnaar geworden met mijn kerstkaart Joy.
Daar ben ik echt wel blij mee !!.

Over naar mijn kaartje. Toen ik dit plaatje tevoorschijn haalde om een kaart mee te maken, moest ik gelijk aan het liedje “Rood” van Marco Borsato denken. Ook de dame op dit plaatje heeft rode lippen. Ik wist dus meteen welke kleuren ik op mijn kaart ging gebruiken. De mallen gekozen waarmee ik de sketch van Friday Sketch Challenge kon uitbeelden. Nou…en dit is het dus geworden, ik vind het wel een leuke vintagekaart. Wat vinden jullie ervan dames ?? Een reactie achterlaten word zeer op prijs gesteld, hihi !!!

Knutselgroetjes Wilma


Met deze kaart doe ik mee bij:
Friday sketch challenge #100 (Sketch)

28 opmerkingen:

  1. Wauw, dit is echt heel erg gaaf gemaakt Wilma!
    Die bloementoef is net alsof ze een diadeem in haar haren heeft.
    Ik denk dat Marco best vereerd zal zijn met deze kaart ;-)
    Fijn weekend toegewenst!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wilma! En gefeliciteerd met je prijs.
    Fijn weekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt jezelf weer overtroffen, wat mooi gemaakt, het plaatje is vrij groot, je hebt het wel mooi -ingebouwd- door de prachtige toef,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Wilma! En gefeliciteerd met je prijs! je maakt dan ook geweldig mooie kaartjes!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je winnende kaartje, was ook wel weer heel mooi hé!
    Deze is ook heel tof, nochtans is rood niet de makkelijkste kleur vind ik op kaartjes! Heel leuk met het bloementoefje, alsof het echt gemaakt is om het kapsel te verfraaien!
    lieve groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Wilma, wat is dit een schitterende kaart, prachtig hoe je de bloemen in het haar hebt verwerkt, rood is en blijft een mooie kleur. Prachtig is deze kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een fantastisch mooi kaartje Wilma...wat een mmoi plaatje weer...en gefeliciteerd met je winnende kaartje...geniet ervan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is net geworden. Leuk de bloemen die je zo verwerkt hebt met het haar.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma prachtig hoor deze vintage kaart en de schoenen staan er ook zo leuk op! Mooie makken heb je gecombineerd. Leuke kleuren. Je wintertuin van hieronder is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt Wilma.
    Wat een plaatje en zo'n leuke bloementros erbij.
    Heel mooi gedaan.
    Gefeliciteerd met het winnen. Altijd leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en wat een prachtige bloementoef Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een prachtige kaart Wilma mooi van kleur en je hebt de sketch mooi verwerkt.
    Gefeliciteerd met het winnen was ook een hele mooie kaart.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart weer Wilma! Alles is weer zo prachtig op elkaar afgestemd en het is een prachtige, vrouwelijke vintagekaart geworden! Heel leuk de gedachte achter deze kaart :) Ik begrijp heel goed dat het plaatje jou aan dit liedje deed denken ;) Gefeliciteerd met jouw winnende kaart! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Wilma .Gefeliciteerd met je prijs
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wilma.
    Ik was je blog kwijt, die PC van mij ???? Hoe ik nu ineens op je blog kom, geen idee. Maar ik ben even lekker aan t kijken geweest naaral je mooie kaarten. Deze is ook weer prachtig. Genieten als je er naar kijkt. Veel succes verder gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie warme kaart Wilma.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jouw uitvoering is ook prachtig Wilma!!!!
    Geweldig die bloementoef op haar hoofd!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Wilma, mooie details om te bewonderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAUW, wat is deze mooi Wilma.
    Prachtige kleuren en zoveel moois om naar te kijken.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma,
    wat een prachtige dames vintage kaart! Mooi in rood. Daar houd ik van! Kan me indenken dat je aan Rood moest denken van Marco.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend kaartje heb je ervan gemaakt Wilma - supermooi van kleur en samenstelling.
    Gefeliciteerd met je winnend kaartje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Wilma,
    weer zo'n mooie dame op de foto!
    Mooi die toef bloemen in haart haren!
    Heel prachtig gemaakt!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi dat rood Wilma, prachtige kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Wilma,
    prachtig is je kaart met zoveel mooie leuke accenten
    Prachtig !!
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart Wilma. Warme kleuren en leuke details. Supers!

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi
    mooi kaartje
    bedankt om mee te doen bij FSC
    grtjs Lisbeth
    DT-FSC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest