donderdag 1 oktober 2015

Dottig Roodborstje week 40

Hoi hoi knutselaars, vandaag is het weer donderdag dus ik heb weer een kerstkaartje voor jullie. 
Met dots, wat eigenlijk niet mijn ding is maar waar ik toch maar eens een keer aan ben begonnen. De dots zaten in een goody bag bij de Hobbyzine, en het plaatje komt uit een Hobbykaart. Op een rood linnen basiskaart geplakt en verfraaid met blauwe plakpareltjes.
Jullie reacties op mijn vorige kaartje heb ik met veel plezier gelezen, en ook bij deze kaart zijn jullie reacties natuurlijk van harte welkom !!

Dan zag ik gisterenavond ook nog dat ik bij My Besties Dutch Girls 2e geworden ben met mijn kaartje de Holland Express, superss vind ik het !!.

Liefs Wilma



Met deze kaart doe ik mee bij:
 52 weeks to Christmas (week 40)

20 opmerkingen:

  1. Wat een dotje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, schattig plaatje en die dots passen er super bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er toch maar een mooi kerstkaartje mee gemaakt Wilma...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Wilma.Mooi plaatje
    Groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Wilma...wat een schattig roodborstje erop...TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer eens wat anders, leuk geworden met de dots.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,Wilma.Die dots lijken me een lastig klusje.Prachtig plaatje erbij. Gefeliciteerd dat je in de prijzen bent gevallen met je Holland Express kaartje.

    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn Merry Christmas kaart op het Joy! blog:)

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er prachtig uit Wilma - ook al is het je ding niet hij is toch helemaal toppie gedaan.
    Gefeliciteerd met je 2de plaatsje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat de dots niet jouw ding zijn heb je ze heel leuk verwerkt Wilma! Prachtige kerstkaart en het Roodborstje is zo schattig :) Gefeliciteerd met jouw tweede plaats! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe dat werkt met die dots maar wat ik wel weet is dat ik je kaart met dat beeldige vogeltje prachtig vind Wilma!! Proficiat met je 2e plekje, altijd genieten!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen idee hoe je het hebt gedaan maar het ziet er mooi uit en je roodborstje komt hel goed tot z'n recht!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Wilma.
    Jij aan de dots,leuk hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje ziet er prachtig uit, mooi patroon, plaatje én tekst label,
    iets totaal anders, maar wel leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die dotjes accentueren wel heel mooi het prachtige roodborstje!
    mooi kaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een dotje, Wilma,
    heel mooi Kerstkaartje met een heel lief plaatje
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer eens wat anders, best een heel karwei die dots. Leuk die blauwe accentjes erbij. Gefeliciteerd met je Bestie-prijs.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb laatst ook mijn eerste kennismaking gehad met de dots ook door het pakket van Hobbyzine. De dots en het magazine zijn niet echt mijn smaak...
    Maar je hebt er toch een mooi kerstkaartje mee weten te maken!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk gedaan Wilma met de dots, het is altijd leuk om iets anders uit te proberen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wilma. Heel leuk dit plaatje met dots. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest