zondag 4 oktober 2015

Kadodoosjes gevuld met chocolade truffels

Hallo dames, fijn dat jullie even bij me langs komen en natuurlijk ook weer heel veel dank voor al jullie reacties. 
Daar word een mens toch echt blij van hoor, ik tenminste wel.

Ik heb deze doosjes gemaakt als afscheid van het campingseizoen voor mijn fysiotherapeuten die mij steeds maar weer met alle liefde hebben begeleid met de medische fitness tijdens mijn verblijf op de Veluwe. Het zijn schatten, en doen dit met zoveel toewijding. Dat verdient toch echt wel iets extra’s. En ik weet nu al dat als ik eind maart 2016 weer terug kom, ze alweer voor me klaar staan. Ook houden ze in de wintermaanden contact met me hoe het met mij gaat, geweldig toch. Voor mij zijn dit echt mensen met een roeping die werken vanuit hun hart.
Ik heb doosjes chocoladetruffels eerst omwikkeld in de breedte met wit papier, daarna met Dp van Studio Light. Ook de plaatjes heb ik hiervan. Ingekaderd in leuke malletjes en opgepimpt met bloementoefjes, strikje, vlindertjes en hoekje. Wat vinden jullie van de doosjes dames !!. 
Een reactie vind ik heel fijn om te lezen, dus is ook altijd welkom !!.

Liefs Wilma








Met deze kaart doe ik mee bij:
Duymelot #okt. (Shabby Chic of Vintage)

20 opmerkingen:

  1. Geweldig zijn je mooie doosjes Wilma. Altijd fijn als je gewaardeerd wordt! En de inhoud...daar zullen ze vast ook wel van genieten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige cadeau doosjes heb je gemaakt voor jouw fysiotherapeuten Wilma! Elk doosje is zo prachtig gedecoreerd en dan ook nog gevuld met heerlijke chocolade truffels :) Ik weet zeker dat zij hier heel blij mee zijn! Het is zo fijn als je goede begeleiding hebt met fysio :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi doosje heb je gemaakt Wilma,toppie hoor.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kadodoosjes! Lief gebaar en de inhoud is ook heerlijk!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het prachtige doosjes.
    Wanneer de lekkere inhoud er uit is krijgen ze vast nog een tweede ingebruiksname, want zoiets moois hou je toch bij.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer iets wat me helemaal op het lijf is geschreven Wilma! Wat een alleraardigst doosje heb je ervan gemaakt....ik kan me voorstellen dat ze dit op prijs stellen. Als bedankje is het prima en met liefde gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende doosjes heb je gemaakt Wilma - prachtig gedaan en een hele leuke attentie.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    je hebt 3 prachtige doosjes gemaakt, leuke plaatjes en mooie afwerking met een heerlijke inhoud..mmm..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    wat zijn ze mooi je doosjes dat moet heel fijn zijn om te ontvangen
    prachtig gedaan !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi doosje Wilma....zo chique met al die leuke accentjes....weer een leuk weggevertje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie doosjes!!!Leuke cadeautjes Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige doosjes, hoor! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige doosjes met liefde gemaakt voor mensen die ook met hun hart werken. Heel mooi.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Wil!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige doosjes,Wilma.Mooi afgewerkt met de bloemetjes en de strikjes.Een schitterend geheel.Top.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig doosje met ook nog wat lekkers erin. Ze zullen hier vast heel blij mee zij. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige doosjes heb je voor je fysio's gemaakt. Ik weet zelf hoe belangrijk ze kunnen zijn. En fijn dat je ook op je vakantie-adres voorzien bent van goede hulp.
    Je winterkaartje is ook heel mooi, leuk dat geel achter de raampjes van het huisje, geeft zo'n welkom thuis gevoel.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhhhhhhhhhhh Wil wat een prachtige vintage doos en dan de inhoud njammie njammie.

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kadoosjes! mooie blijvende dankjes!
    fijn voor jou als je zo'n goede begeleiding hebt!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Wilma
    Dit zijn prachtige doosjes voor hele lieve mensen die hun werk met heel veel plezier doen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest